ماکسیم به عنوان سرویس پیشرو سفارش خودرو توانست در جشنواره نوروزی برج میلاد به عنوان نخستین حضور خود در یک رویداد ملی، ارتباط مطلوبی با مخاطبان ایرانی خود داشته باشد.
به گزارش روابط عمومی ماکسیم، در هشتمین دوره از جشنواره نوروزی برج میلاد تهران، فضایی به عنوان معرفی تجارت های الکترونیک اختصاص داده شده بود که ماکسیم به عنوان نخستین غرفه در این بخش حضور داشت.
قرعه کشی های روزانه ماکسیم با اهدای جوایز متنوع به هموطنانمان توانست شور و حال جذابی را در نمایشگاه ایجاد کند تا حدی که غرفه ماکسیم به عناون پر مخاطب ترین غرفه نمایشگاه انتخاب شد.
همچنین ارایه سرویس های روزانه همراه با کدهای تخفیف متفاوت، زمینه بهره مندی مخاطبان را از سرویس های ماکسیم تسهیل کرد.
از سوی دیگر تجربه نخست ماکسیم نشان داد، در صورتی که به شهروندان سرویس های با کیفیتی ارائه شود، می توانی از حس اعتماد و پاسخ های مهربانانه آنها نیز برخوردار شد.
جشنواره نوروزی «تهران، شهر فردا» در برج میلاد تهران از 2 الی 12 فروردین ماه با حضور بیش از یک میلیون مخاطب برگزار شد.