حدود ۱۵ سال است که تاکسی آنلاین ماکسیم فعالیت خود را در روسیه آغاز کرده است و تقریباً دو سالی است که قدم در ایران گذاشته است. ماکسیم در ایران با یک تیم ایرانی فعالیت میکند و به گفته حمید بذرگر، مدیرعامل این شرکت، حدود ۱۰۰ شهر را تحتپوشش خود دارد. ماکسیم برخلاف سایر رقبایش در اکوسیستم استارتاپی، آرام حرکت میکند و بذرگر میگوید این حرکت بیش از اینکه ناشی از ضعف و نتوانستن باشد، از استراتژی و برنامه ماکسیم میآید. بذرگر در گفتوگو با آیچیزها تأکید میکند که این استارتاپ برنامههای طولانی مدتی دارد و آمده که بماند. او در پاسخ به این انتقاد که بازار تهران را به رقبا واگذار کردهاند و در شهرستانها هم به کندی پیش میروند، میگوید در سال ۹۸، برنامههای اصلی ماکسیم برای گرفتن سهمش از بازار ایران شروع میشود و به نوعی تأکید میکند بر اینکه آنچه تا حالا انجام دادهاند آمادگی برای اجرا کردن برنامههای سال ۹۸ بوده است.
ادامه مصاحبه مدیرعامل ماکسیم با سایت آیچیزها را در لینک زیر بخوانید: