افزایش چشمگیر تعداد مسافرانی که مشتاق به استفاده از تاکسی‌های آنلاین هستند از یک سو و بالا رفتن تعداد شرکت‌های فعال در این حوزه از سوی دیگر موجب رقابت هرچه بیشتر سامانه‌های حمل‌ونقل اینترنتی شده است، رقابتی که در طول زمان کیفیت بیشتر سفر را به همراه خواهد داشت. ماکسیم در طول یک سال فعالیت خود در بازار داغ حمل‌ونقل آنلاین، با استقبال ویژه‌ای روبه‌رو شده است به گونه‌ای که تعداد نصب فعال اپلیکیشن ماکسیم در این مدت کوتاه به یک میلیون رسیده است و به یکی از محبوب‌ترین تاکسی‌های اینترنتی تبدیل شده است. به نظر می‌رسد که قیمت پایین سفر تنها یکی از عواملی ‌است که مسافران را مایل به انتخاب یکی از این اپلیکیشن‌ها به عنوان بهترین تاکسی اینترنتی می‌کند. در همین راستا، سامانه درخواست خودرو ماکسیم علاوه بر پایین بودن قیمت سفر، امکانات ویژه‌ای را در اپلیکیشن خود ایجاد کرده است که توجه مسافران را به خود جلب و آن را از رقیبان متمایز می‌کند.

باقیمانده پول نقد و شارژ حساب مسافر

اپلیکیشن ماکسیم به منظور رفع مشکلی که مسافران اغلب در طول سفرهای خود با آن مواجه می‌شوند، هنگامی که به هر دلیل امکان پرداخت آنلاین را ندارند یا ترجیح می‌دهند از پول نقد استفاده کنند، قابلیت ویژه‌ای را ایجاد کرده است. با استفاده از ویژگی شارژ حساب، دیگر مسافران زمان زیادی را برای خرد کردن پول صرف نمی‌کنند یا مجبور به پرداخت پول بیشتر نمی‌شوند. برای استفاده از این امکان کافی است از راننده بخواهید قبل یا بعد از پایان سفر، پس از ورود به گزینه «عملیات»، «انتقال وجه به حساب مسافر» را لمس کند و باقیمانده کرایه نقدی را به صورت خودکار به حساب کاربری‌تان انتقال دهد.

درخواست هم‌زمان چند سفر

درخواست هم‌زمان چند سفر این فرصت را به مسافران می‌دهد که از طریق یک اپلیکیشن به صورت هم‌زمان، چند سفر از مبدأهای مختلف به مقصدهای متفاوت داشته باشند. این قابلیت ویژه که تنها در اپلیکیشن ماکسیم وجود دارد، به اعضای خانواده این امکان را می‌دهد که تمام رفت‌وآمدهای خود را فقط با یک اپلیکیشن و به صورت هم‌زمان انجام دهند.

رزرو سفر

امکان رزرو سفر ماکسیم که در اپلیکیشن‌های رقیب وجود ندارد، فرصت سفری آسان و بدون نگرانی را فراهم می‌کند. مسافرانی که قصد انجام سفر مهمی را دارند، بدون نگرانی از نپذیرفتن سفر می‌توانند از رزرو ماکسیم استفاده کنند. پس از انتخاب مبدأ و مقصد روی نقشه و لمس گزینه «هم‌اکنون»، می‌توانید سفر خود را برای روز و ساعت دلخواه رزرو کنید.

عجله دارم!

در مواردی که عجله دارید و حاضرید با هر قیمتی، سریع و آسان به مقصد خود برسید، می‌توانید گزینه «عجله دارم» را لمس کنید. با لمس این گزینه پس از تعیین مبدأ و مقصد، ثبت درخواست سفر و افزایش مقداری دلخواه به کرایه، سفر شما در اولویت پذیرش رانندگان قرار خواهد گرفت.

درخواست سفر برای شخصی دیگر با شماره همراه همان شخص

اپلیکیشن ماکسیم درخواست سفر را برای دوستی که به اینترنت دسترسی ندارد یا یکی از اعضای خانواده که گوشی هوشمند ندارد، آسان کرده است. کافی ‌است پس از مشخص کردن مبدأ و مقصد روی نقشه با استفاده از گزینه خدمات تکمیلی، شماره تلفن مسافر را وارد کنید و بدین ترتیب بدون دردسر، از انجام آن سفر مطمئن شوید. اطلاعات خودرو و زمان رسیدن راننده به‌طور خودکار و بدون واسطه به مسافر موردنظر ارسال می‌شود.

درج سفر موردعلاقه

یکی دیگر از قابلیت‌های اپلیکیشن ماکسیم ذخیره سفر موردعلاقه است. مسافرانی که مرتب از خانه تا محل کار، از محل کار تا مهدکودک فرزند یا در مسیرهای پرتکرار دیگر سفر می‌کنند، می‌توانند سفر خود را در بخش علاقه‌مندی‌ها ذخیره‌ کنند. بدین ترتیب، تنها با لمس گزینه سفر موردعلاقه و بدون صرف وقت اضافه می‌توانند درخواست سفر دهند. گفتنی است که اپلیکیشن ماکسیم قابلیت مشابه دیگری دارد که مسافر می‌تواند از طریق آن نشانی پرتکرار خود را وارد لیست علاقه‌مندی‌ها کرده، از هر نقطه شهر به سرعت به مقصد موردنظر سفر کند.


logo-samandehi