ماکسیم در بین تاکسی‌های آنلاین، به بیشترین رشد نصب در سال گذشته رسید/  رشد 1000 درصدی محبوبیت ماکسیم

ماکسیم در بین تاکسی‌های آنلاین، به بیشترین رشد نصب در سال گذشته رسید/ رشد 1000 درصدی محبوبیت ماکسیم

1398.03.04
ماکسیمکافه بازاراپلیکیشن ماکسیم

داده‌های منتشرشده از سوی کافه بازار نشان می‌دهد که نصب نسخه اندروید اپلیکیشن سامانه درخواست خودرو ماکسیم در سال گذشته بیش از 1000 درصد رشد داشته است.

اخیراً کافه بازار داده‌های سالانه خود را در قالب گزارشی منتشر کرده است که نشان می‌دهد ماکسیم یکی از پنج اپلیکیشن پرطرفدار در میان کلیه برنامه‌های حوزه سفر شامل تاکسی‌های آنلاین، خرید بلیت و مسیریابی بوده است. داده‌های منتشرشده حاکی از آن است که نصب اپلیکیشن اندروید سامانه درخواست خودرو ماکسیم در سال گذشته بیش از 1000 درصد رشد داشته است که این خود از افزایش چشمگیر محبوبیت این اپلیکیشن در میان کاربران خبر می‌دهد.

این سامانه که بیشترین رشد نصب را در میان تاکسی‌های آنلاین داشته، محبوبیت خود را مدیون سرویس‌های ویژه و امکانات منحصربه‌فردی است که در اپلیکیشن خود گنجانده است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به امكان درخواست هم‌زمان چند خودرو، امکان رزرو سفر از قبل، انتقال باقیمانده پول نقد سفر به صورت شارژ حساب کاربری، امكان ويرايش سفر و روش‌ پرداخت، امكان افزودن چند مقصد، امكان جستجوی سريع آدرس با نقشه‌اي دقيق، و امكان افزودن خدمات تكميلي و گزينه‌هاي درخواستي از قبيل «عجله دارم»، «كمك راننده»، «انعام به راننده»، «كولر» و غيره اشاره کرد. همچنین در سال گذشته سامانه ماکسیم سرویس‌های ویژه‌ای را، همچون سرویس بانوان، حمل خودروهای سبک باری و سفر با موتورسیکلت، به اپلیکیشن مسافر خود افزوده است.

logo-samandehi