آغاز فعالیت سرویس درخواست خودروی آنلاین «Maxim»  در ایران

آغاز فعالیت سرویس درخواست خودروی آنلاین «Maxim» در ایران

1396.09.06
آغاز به کار ماکسیمفعالیت ماکسیم در ایرانماکسیم در ایران

از هم اکنون اهالی تهران و مهمانان این شهر از سرویسی با کیفیت بالا برخوردار بوده که با آن می توانند در کمترین زمان ممکن درخواست خودرو خود را انجام دهند. ثبت درخواست از طریق اپلیکیشن موبایل «maxim: درخواست خودرو» یا به صورت آنلاین در سایت taximaximapp.ir قابل انجام است.

اپلیکیشن ماکسیم بر روی تلفن‌های هوشمند با سیستم عامل‌های Android، iOS و Windows Phone در دسترس است. می‌توانید این برنامه را از Google Play دانلود کنید. این اپلیکیشن به زودی در دیگر استور‌ها نیز قابل دسترس خواهد بود. علاوه بر این می‌توانید فایل APK اپلیکیشن را نیز از سایت این سرویس دانلود کنید و به صورت مستقیم بر روی تلفن هوشمند خود نصب نمایید.

ثبت درخواست در این اپلیکیشن تنها چند ثانیه زمان می‌برد. بعد از مشخص کردن اطلاعات بر روی نقشه، مسافر قادر خواهد بود تا هزینه دقیق سفر خود را مشاهده نماید. این هزینه با توجه به کوتاه‌ترین مسیر محاسبه شده و حتی اگر خودرو در ترافیک قرار بگیرد تغییر نمی‌یابد. با سرویس «Maxim» نگرانی شهروندان تهرانی در مورد افزایش قیمت تاکسی نسبت به قیمت اولیه در اپلیکیشن رفع خواهد شد.

همچنین در این اپلیکیشن، زمان رسیدن خودرو نیز به صورت آنلاین نمایش داده شده و شما می‌توانید مسیر حرکت و محل قرارگیری راننده را بر روی نقشه مشاهده کنید. همچنین می توانید اطلاعات سفر خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و درخواستتان را با مراجعه به تاریخچه سفر تکرار کنید.

درخواست تاکسی در تهران از طریق تلفن نیز امکان پذیر است. جهت ارائه خدماتی با کیفیت بالا، این شرکت مرکز خدمات خود را برای پذیرش و پردازش درخواست‌ها افتتاح کرده تا کاربران بتوانند با شخصی حاضر در آن سوی تلفن صحبت کنند، جزئیات سفر خود را مشخص کنند یا سؤالات خود را بپرسند. لازم به ذکر است که تماس با این مرکز رایگان خواهد بود.

ایران اولین کشوری بوده که سرویس تاکسی بانوان Maxim در آن فراهم شده، بدین صورت که از رانندگان زن برای انجام درخواست‌ها استفاده می شود.

رانندگانی که قصد همکاری با سرویس ماکسیم را دارند می توانند از اپلیکیشن Taxsee Driver استفاده کنند. این اپلیکیشن درخواست‌ها را بر اساس مناطق مختلف شهر نمایش داده و اجازه می‌دهد تا رانندگان نزدیکترین درخواست را قبول کنند. رانندگان ما در نه کشور دنیا از این اپلیکیشن که کار کردن با آن بسیار آسان است، استفاده میکنند.

ایلیا بانیشف، سرپرست دفتر سرویس درخواست خودرو «Maxim» در ایران در خصوص حضور ماکسیم در بازار ایران معتقد است: «ما راهکارهایی مدرن را در حوزه حمل و نقل مسافر طراحی می‌کنیم؛ راهکارهایی که به ما کمک می‌کند تا خدماتی با کیفیت و قیمت مناسب را ارائه دهیم. «Maxim» در ایران در چهارچوب قوانین محلی فعالیت کرده و برای آداب و رسوم ایرانیان احترام قائل است. ما در حال حاضر مشغول به تعریف و آزمایش فرآیند های کاری هستیم تا استفاده از خدماتمان را تا حد ممکن برای همگان راحت و آسان کنیم. امیدواریم که به زودی شهروندان و میهمانان شهر تهران از سرویس راحت ما استفاده کنند.»

وی در ادامه افزود: «تجربه کاری که «Maxim» هم‌اکنون در تهران به دست می‌آورد، باعث می‌شود تا نیازهای بازار ایران را بهتر درک کنیم و سرویس خود را بهبود ببخشیم. ما بزودی فعالیت خود را در شهرهای دیگر ایران نیز آغاز خواهیم کرد.»

logo-samandehi