​با رانندگان امین ماکسیم، با خیال راحت سفر کنید

​با رانندگان امین ماکسیم، با خیال راحت سفر کنید

1396.11.02
خدمات ماکسیماشیاء گمشده

با رانندگان امین ماکسیم، با خیال راحت سفر کنید

جا گذاشتن وسایل در تاکسی، اتوبوس و آژانس را شاید هر کدام از ما برای یکبار هم شده تجربه کرده باشیم. ممکن است گاهی این اشیاء در سریع ترین زمان ممکن به ما بازگردانده شود اما در بیشتر موارد یا پیدا کردن آن خیلی سخت است یا هیچوقت پیدا نمی شود.

یکی از اهداف "سرویس درخواست خودروی آنلاین ماکسیم" برطرف کردن این مشکل برای مسافران خود است.

ماکسیم راه حلی را در نظر گرفته تا هم مسافر از دریافت اشیا گم شده خود مطمئن باشد و هم رانندگان زحمت کمتری برای رساندن آن به مسافر داشته باشند.

برای این کار رانندگان ماکسیم هنگامی که متوجه جا ماندن وسیله ای از مسافر در خودروی خود می شوند می توانند تا 24 ساعت پس از انجام سفر، در قسمت «سفارشات» در اپلیکیشن، بخش «انجام شده‌های من» را انتخاب کرده و از طریق چت کردن با مسافران خود در ارتباط باشند.

مسافران نیز می توانند پس از ورود به اپلیکیشن با انتخاب گزینه سفر که در قسمت پایین صفحه اصلی اپلیکیشن قرار گرفته لیست سفرهای خود را مشاهده کرده و با راننده ای که وسیله خود را در خودروی او جا گذاشته در ارتباط باشد.

اگر مدت انجام سفر از 24 ساعت گذشته باشد و یا رانندگان ماکسیم به هر دلیلی نتوانستند اشیاء جامانده را به صاحبش بازگردانند، می توانند با پشتیبانی ماکسیم تماس گرفته و امانت مشتری را به ماکسیم بسپارند تا ما آن را به دست مسافر برسانیم.

logo-samandehi