​بندر عباس، هفتمین میزبان ماکسیم در ایران شد

​بندر عباس، هفتمین میزبان ماکسیم در ایران شد

1396.11.11
ماکسیم در ایرانشهرهای ماکسیمماکسیم دربندرعباسبندرعباس

پس از تهران، ساری، شیراز، کرمانشاه، اصفهان و قم از هم اکنون ماکسیم فعالیت خود را در بزرگترین بندر ایران و در سواحل خلیج همیشه فارس آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی ماکسیم، سرویس درخواست خودروی آنلاین ماکسیم در راستای توسعه متوازن ارائه خدمات خود در ایران ارائه سرویس های خود را برای شهر بندرعباس شروع کرد.

بندرعباسی های خونگرم می توانند با دانلود اپلیکیشن ماکسیم در گوگل پلی، بازار و سیباَپ و یا مراجعه به سایت taximaximapp.ir از این سرویس درخواست خودروی آنلاین بهره مند شوند.

ماکسیم، سرویس درخواست تاکسی اینترنتی بوده که یکی از اهداف خود را توسعه متوازن در همه شهرهای ایران عنوان کرده است.

از جمله خدمات متمایز ماکسیم در ایران می توان به انتخاب محدوده فعالیت توسط راننده، امکان درخواست خودرو در دیگر کشورهایی که ماکسیم در آن حضور دارد، امکان رزرو خودرو برای ساعت ها و روزهای خاص، انتخاب چندین مقصد بدون محدودیت و درخواست چندین خودرو به صورت همزمان اشاره کرد.

با سرویس درخواست خودروی آنلاین ماکسیم می توانید از تعرفه های متنوعی برای شرایط متفاوت استفاده کنید. هم اکنون استفاده از سرویس «ماکسیم اقتصادی» در دسترس بوده و به زودی تعرفه های دیگر ماکسیم از جمله سرویس بانوان، لوکس و بیزینس در دسترس خواهد بود.

رانندگان و مسافران عزیز در بندر عباس می توانند برای استفاده از خدمات ماکسیم، با دانلود اپلیکیشن مختص به خود به ماکسیم بپیوندند. منتظر حضور ماکسیم در شهر خود باشید.

logo-samandehi