ماکسیم در رسانه ها؛ ماکسیم، به راننده‌های مورد اعتمادش می‌نازد!

ماکسیم در رسانه ها؛ ماکسیم، به راننده‌های مورد اعتمادش می‌نازد!

1396.11.11
ماکسیم در رسانه هارسانه هاچرخانخدمات ماکسیم

با رشد تکنولوژی سهم فناوری‌ها و اپلیکیشن هایی که به زندگی انسانها نفوذ کرده بیش از پیش شده و و زندگی امروزه در حال یک تحول بزرگی است که دیگر هیچ چیز معنی قبلی خود را نمی‌دهد و برای هر کاری و نیازی یک راه حلی ارائه می‌شود که شاید سالها قبل صحبت از آن، گوینده را در زمره دیوانگان! قرار میداد ولی حالا دیگر هر خبری از تکنولوژی روز و پیشرفت‌های آن، عجیب نیست و باورکردنی است. اپلیکیشن ماکسیم نیز در همین روند پیشرفتها و در موجی که به راه افتاده است وارد بازار شده تا در زمینه تاکسی‌های آنلاین رقیب جدی دیگر اپلیکیشن های موجود شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خودروی چرخان، ماکسیم، متعلق به یک شرکت تاکسیرانی روسی است که در بسیاری از کشورهای دنیا فعالیت دارد و به تازگی وارد بازار ایران شده است و از سطح کیفیت بالایی به نسبت بعضی از اپلیکیشن‌های درخواست تاکسی فعالیت خود را آغاز کرده است. شاید ورود شرکت بزرگی مانند ماکسیم که یکی از غول‌های این نوع از فعالیت‌ها و کسب و کارهای اینترنتی است، برای تپسی و اسنپ و دیگر اپ‌های مشابه خبری نگران کننده باشد چرا که سرمایه ورودی این شرکت طبق گمانه زنی‌ها چند ده میلیارد تومان بوده است که قطعا کمک زیادی به شناخته شدن ماکسیم خواهد کرد.

ماکسیم چه امکاناتی دارد؟

ماکسیم همانند سایر اپلیکیشن‌های فعال در زمینه درخواست تاکسی آنلاین به کاربر امکان می‌دهد تا به راحتی برای خود تاکسی بگیرد و از خدمات این سرویس تاکسی آنلاین استفاده کند. تجربه ما که البته منجر به استفاده واقعی نشد که کیفیت خودروها و برخورد راننده‌ها را ببینیم، نشان می‌دهد در سطح تهران، تعداد خودروهای این اپلیکیشن مناسب بوده و بهتر از بعضی از اپ‌های تازه وارد به این موضوع کسب و کار است. البته طبیعی است که تعداد سرویس‌های ماکسیم به مراتب پایین‌تر از اسنپ، تپسی و کارپینو است.

چند مسیر را ارزانتر بروید!

از دیگر امکانات ماکسیم می‌توان به امکان دربست گرفتن خودرو برای چند مسیر اشاره کرد. کاربر می‌توانید چندین مسیر را مشخص کند و با هزینه پایین‌تر نسبت به اخذ تاکسی در هر مبدا اقدام نماید. همچنین کاربر می‌تواند برای مسیر خود چندین آپشن گوناگون تعیین کند. این تنظیمات اضافی شامل مواردی از جمله: همراهی کودک، همراه داشتن چمدان و کیف و حتی نداشتن پول خرد است! یعنی شما می‌توانید تعیین و اعلام کنید که قصد پرداخت نقدی کرایه خود را دارید و پول هایتان درشت است. بدین ترتیب ماکسیم راننده‌ای که قادر به رفع این مشکل است برای شما ارسال می‌کند.

از دیگر مواردی که در ماکسیم دیده می‌شود، قابلیت مشاهده خودروهای اطراف کاربر است که همانند سایر اپ‌های مشابه می‌تواند وضعیت موجود بودن خودرو را مشخص کند.

اپلیکیشن ماکسیم

با پول بیشتر راننده را وسوسه کنید!

همچنین کاربر در ماکسیم می‌تواند با یک آپشن جالب، دسترسی خود به خودروها را آسان‌تر کند! آپشن افزایش قیمت دلخواه چیزی است که تجربه ما در چرخان نشان میدهد سابقه‌ای در دیگر اپ‌ها نداشته و این ابتکار ماکسیم است. در این سرویس جالب، مسافر می‌تواند با اضافه کردن مبلغ به کرایه‌ای که ماکسیم محاسبه کرده، راننده‌ها را برای قبول درخواست سرویس وسوسه کند و سریعتر بتواند از ماکسیم استفاده کند. البته ماکسیم نگفته است که آیا این اتفاق نمی‌تواند به برهم خوردن نظم ماکسیم بینجامد چرا که با این رویه، رانندگان طبیعتا منتظر قیمتهای بالاتر می‌شوند و عملا ارزان بودن ماکسیم که شعار این سرویس تاکسی آنلاین است، از بین خواهد رفت!

بیشتر بخوانید: بررسی اپلیکیشن الوپیک: یک برنامه کارآمد!

از دیگر امکانات ماکسیم، امکان تعیین بعضی از مسیرهایی است که کاربر در این مسیرها رفت و آمد زیادی دارد. شما می توانید با تعیین مسیرهایی که معمولا به آنها احتیاج دارید از تلف کردن وقت برای تکرار کارهای معمول برای گرفتن تاکسی جلوگیری کنید. صرفا کافی است هنگامی که قصد استفاده از این مسیرها را دارید، آنها را انتخاب کنید و درخواست را بزنید تا ماکسیم، راننده را به محل شما بفرستد.

اعتبار رایگان برای دعوت کننده و دعوت شونده!

اپلیکیشن ماکسیم نیز همانند سایر اپلیکیشن‌های درخواست تاکسی، بخشی به عنوان دعوت از دیگران دارد که کاربر با کد اختصاصی خود می‌تواند افراد دیگر را به ماکسیم دعوت کند و از ۱۰ هزار تومان هدیه این بخش بهره‌مند شود. همچنین دیگران نیز از این مبلغ تخفیف بهره‌مند می‌شوند و یک معامله برد-برد شکل می‌گیرد!

در دیگر بخش اپلیکیشن ماکسیم بخشی به عنوان سفرها وجود دارد که کاربر می‌تواند سابقه سفرهای خود را مشاهده کرده و در صورت نیاز از تمامی اطلاعات مربوط به آنها استفاده کند. رسیدها و پرداخت ها و مسیرهای طی شده، از جمله مواردی است که در این بخش وجود دارد.

هر طور که دلتان میخواهد پرداخت کنید!

پرداخت وجه در اپلیکیشن ماکسیم نیز به دو صورت انجام میگیرد که پرداخت نقدی به راننده و پرداخت آنلاین دو راهی است که ماکسیم برای پرداخت هزینه سفر به مشتری پیشنهاد می‌کند.مشتری در حالت پرداخت آنلاین می‌تواند حساب خود را تا مبلغ ۱۰۰ هزار تومان افزایش دهد و در سفرهایی که انجام میدهد معطل پرداخت‌ها نشود.

ماکسیم به مشتریانش هدیه تولد می‌دهد!

یکی از امکانات جالب ماکسیم که در دیگر اپلیکیشن‌های درخواست تاکسی وجود ندارد، هدیه تولدی است که ماکسیم به کاربرانش می‌دهد. اگر شما نیز از کاربران اپلیکیشن ماکسیم هستید همین حالا اطلاعات کاربری خود را به صورت کامل وارد کنید تا در روز تولدتان از ماکسیم اعتبار هدیه بگیرید.

اپلیکیشن ماکسیم

ماکسیم، به راننده‌های مورد اعتمادش می‌نازد!

یکی از شعارهایی که در سایت اپلیکیشن ماکسیم و در وبلاگ این شرکت دیده می‌شود، شعار امن بودن راننده‌های ماکسیم است . پس از حواشی مربوط به سایر اپلیکیشن‌ها، توجه کاربران به این مهم، بیشتر شده و اپلیکیشن‌ها بیش از پیش به این موضوع توجه می‌کنند و حالا ماکسیم نیز این شعار را جزو اصلی‌ترین فاکتورهای خود عنوان می‌کند.

شماره شما به راننده داده نمی‌شود!

یکی دیگر از شعارها و برنامه‌های ماکسیم، عدم نمایش شماره تلفن همراه مسافر به راننده است که باعث می‌شود سواستفاده هایی که از این طریق صورت می‌گیرد کمتر شود. البته این مورد در سایر اپلیکیشن‌ها نیز اعمال شده و نقطه متمایزی برای ماکسیم نیست.

دسترسی های ماکسیم
دسترسی های ماکسیم
اطلاعات ماکسیم

با ماکسیم کسب درآمد کنید!

یکی دیگر از امکانات اپلیکیشن ماکسیم برای کاربرانش امکان کسب درآمد همیشگی است که باعث جذابیت بازاریابی و معرفی مشتری به ماکسیم می‌شود. این اپلیکیشن تاکسی آنلاین مدعی است افرادی که کاربران جدید به ماکسیم معرفی می‌کنند درصدی از هر سفر او را دریافت می‌کنند که این برای همیشه برقرار است . با این حساب، ماکسیم بازاریابان بالقوه‌ای دارد که برای یک درآمد جالب و همیشگی تلاش خواهند کرد.

منبع: https://charkhan.com/54866/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B...

logo-samandehi