​خودروی ماکسیم در کرج استارت خورد

​خودروی ماکسیم در کرج استارت خورد

1396.11.14
کرجماکسیم در کرجشهرهای ماکسیمفعالیت ماکسیم در ایران

پس از حضور در شهرهای نوار ساحلی خزر همچون ساری؛ بنادر مجاور خلیج همیشه فارس همچون بندر عباس؛ رفتن به میان زاگرس نشینان غیور در کرمانشاه و شهرهای مرکزی فلات ایران همچون قم و اصفهان، امروز ماکسیم به شهر کرج، «ایران کوچک» رسید.

به گزارش روابط عمومی ماکسیم، سرویس درخواست خودروی آنلاین ماکسیم با حضور موفق در بسیاری از شهرهای کشور همچون تهران، ساری، شیراز، کرمانشاه، اصفهان، قم و بندرعباس از هم اکنون فعالیت خود در شهر کرج را آغاز کرد.

کرجی های عزیز می توانند با دانلود اپلیکیشن ماکسیم در گوگل پلی، بازار و سیباَپ و یا مراجعه به سایت taximaximapp.ir از این سرویس درخواست خودروی آنلاین بهره مند شوند.

انتخاب محدوده فعالیت توسط راننده، امکان درخواست خودرو در دیگر کشورهایی که ماکسیم در آن حضور دارد، امکان رزرو خودرو برای ساعت ها و روزهای خاص، انتخاب چندین مقصد بدون محدودیت و درخواست چندین خودرو به صورت همزمان از جمله خدمات متمایز این سرویس درخواست خودروی آنلاین است.

با سرویس درخواست خودروی آنلاین ماکسیم می توانید از تعرفه های متنوعی برای شرایط متفاوت استفاده کنید. هم اکنون استفاده از سرویس «ماکسیم اقتصادی» در دسترس بوده و به زودی تعرفه های دیگر ماکسیم از جمله سرویس بانوان، لوکس و بیزینس در دسترس خواهد بود.

ماکسیم، سرویس درخواست خودروی آنلاین بوده که یکی از اهداف خود را توسعه متوازن در همه شهرهای ایران عنوان کرده است.

رانندگان و مسافران کرجی از این پس می توانند برای استفاده از خدمات ماکسیم، با دانلود اپلیکیشن مختص به خود به ماکسیم بپیوندند. منتظر حضور ماکسیم در شهر خود باشید.

logo-samandehi