​ماکسیم به «لب کارون» رسید

​ماکسیم به «لب کارون» رسید

1396.11.20
شهرهای ماکسیمماکسیم در ایران

شهر "شب زنده دار" اهواز با قرار گرفتن "بزرگترین کارخانه های مادر کشور" در آن و نیز عبور پرآب ترین روخانه کشور از این شهر، از امروز میزبان سرویس درخواست خودروی آنلاین ماکسیم خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی ماکسیم، سرویس درخواست خودروی آنلاین ماکسیم با حضور موفق در بسیاری از شهرهای کشور همچون تهران، ساری، شیراز، کرمانشاه، اصفهان، قم، بندرعباس، کرج و از هم اکنون فعالیت خود را در شهر اهواز آغاز کرد.

اهوازی های خونگرم می توانند با دانلود اپلیکیشن ماکسیم در گوگل پلی، بازار و سیب‌اَپ و یا مراجعه به سایت taximaximapp.ir از این سرویس درخواست خودروی آنلاین بهره مند شوند.

بدون شک مشکل ریزگردها نیاز به برنامه ریزی برای حل بلند مدت دارد اما یکی از راه های کوتاه مدت و موقت آن تا حل دائمی آنها برای مردم عزیز اهواز استفاده از سرویس درخواست خودروی اینترنتی برای تردد در شهر است.

انتخاب محدوده فعالیت توسط راننده، امکان درخواست خودرو در دیگر کشورهایی که ماکسیم در آن حضور دارد، امکان رزرو خودرو برای ساعت ها و روزهای خاص، انتخاب چندین مقصد بدون محدودیت و درخواست چندین خودرو به صورت همزمان از جمله خدمات متمایز این سرویس درخواست خودروی آنلاین است.

با سرویس درخواست خودروی آنلاین ماکسیم می توانید از تعرفه های متنوعی برای شرایط متفاوت استفاده کنید. هم اکنون استفاده از سرویس «ماکسیم اقتصادی» در دسترس بوده و به زودی تعرفه های دیگر ماکسیم از جمله سرویس بانوان، لوکس و بیزینس در دسترس خواهد بود.

ماکسیم، سرویس درخواست خودروی آنلاین بوده که یکی از اهداف خود را توسعه متوازن در همه شهرهای ایران عنوان کرده است.

رانندگان و مسافران اهوازی از این پس می توانند برای استفاده از خدمات ماکسیم، با دانلود اپلیکیشن مختص به خود به ماکسیم بپیوندند. منتظر حضور ماکسیم در شهر خود باشید.

logo-samandehi