ماکسیم در رسانه ها؛ حضور ماکسیم در همه شهرهای بالای یک میلیون نفر ایران

ماکسیم در رسانه ها؛ حضور ماکسیم در همه شهرهای بالای یک میلیون نفر ایران

1396.12.16
ماکسیم در رسانه هاایسنارسانه هاشهرهای ماکسیم

ماکسیم پس از چند ماه آغاز به کار خود در ایران، هم‌اکنون در همه شهرهای بالای یک میلیون نفر ایران حضور دارد.به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام ماکسیم، سرویس درخواست خودروی ماکسیم که از مهرماه سال ۹۶ فعالیت خود در ایران را آغاز کرد، با شروع فعالیت خود در شهر تبریز، با افتخار اعلام می‌کند که پوشش این سرویس هم‌اکنون در همه شهرهای بالای یک میلیون نفر ایران وجود دارد.

ماکسیم

ماکسیم علاوه بر حضور در شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، کرج، شیراز، تبریز، قم و اهواز به عنوان شهرهای میلیونی ایران، همچنین در شهرهای دیگری همچون ساری، کرمانشاه، بندرعباس، همدان، زاهدان و کرمان به ارائه خدمات خود به مردم خوب ایران می‌پردازد.

سرویس درخواست خودروی ماکسیم یکی از اهداف خود از حضور در ایران را توسعه متوازن در همه شهرهای این کشور عنوان کرده و در همین راستا توانسته است در این مدت فعالیت خود در بسیاری از شهرها را آغاز کند و بسیاری دیگر از شهرها را نیز در آینده تحت پوشش خدمات خود قرار خواهد داد.

انتخاب محدوده فعالیت توسط راننده، امکان درخواست خودرو در دیگر کشورهایی که ماکسیم در آن حضور دارد، امکان رزرو خودرو برای ساعت‌ها و روزهای خاص، انتخاب چندین مقصد بدون محدودیت و درخواست چندین خودرو به صورت همزمان از جمله خدمات متمایز این سرویس درخواست خودرو است.

با سرویس درخواست خودرو ماکسیم می‌توانید از تعرفه‌های متنوعی برای شرایط متفاوت استفاده کنید. هم‌اکنون استفاده از سرویس «ماکسیم اقتصادی» در دسترس بوده و به زودی تعرفه‌های دیگر ماکسیم از جمله سرویس بانوان و لوکس در دسترس خواهد بود.

رانندگان و مسافران شهرهایی که ماکسیم در آنها حضور دارد، می‌توانند با دانلود اپلیکیشن ماکسیم در گوگل پلی، بازار و سیب‌اَپ و یا مراجعه به این سایت از این سرویس درخواست خودرو بهره‌مند شوند. همچنین مسافران می‌توانند آخرین اخبار مربوط به تعرفه‌ها و هدایای ماکسیم را از کانال فضای مجازی خود دنبال کنند. منتظر حضور ماکسیم در شهر خود باشید.

logo-samandehi