زنجان بیستمین مقصد ماکسیم در ایران

زنجان بیستمین مقصد ماکسیم در ایران

1397.01.22
زنجانماکسیم در زنجانشهرهای ماکسیمماکسیم در شهرستان

بیستمین شهر ایران که ماکسیم فعالیت خود را در آن آغاز می کند، از لحاظ جمعیت نیز به عنوان بیستمین شهر ایران شناخته می شود. از امروز خودروی ماکسیم در شهر زنجان نیز راه افتاد.

به گزارش روابط عمومی ماکسیم، سرویس درخواست خودروی ماکسیم با حضور موفق در بسیاری از شهرهای کشور همچون تهران، ساری، شیراز، کرمانشاه، اصفهان، قم، بندرعباس، کرج، همدان، اهواز، مشهد، کرمان، تبریز، زاهدان، اردبیل، اراک، سنندج، رشت و یزد از هم اکنون فعالیت خود را در شهر زنجان آغاز کرد.

زنجانی های عزیز می‌توانند با دانلود اپلیکیشن ماکسیم در گوگل پلی، بازار و سیب‌اَپ و یا مراجعه به سایت taximaximapp.ir از این سرویس درخواست خودرو بهره‌مند شوند.

انتخاب محدوده فعالیت توسط راننده، امکان درخواست خودرو در دیگر کشورهایی که ماکسیم در آن حضور دارد، امکان رزرو خودرو برای ساعت ها و روزهای خاص، انتخاب چندین مقصد بدون محدودیت و درخواست چندین خودرو به صورت همزمان از جمله خدمات متمایز این سرویس درخواست خودروی آنلاین است.

با سرویس درخواست خودروی آنلاین ماکسیم می توانید از تعرفه های متنوعی برای شرایط متفاوت استفاده کنید. هم اکنون استفاده از سرویس «ماکسیم اقتصادی» در دسترس بوده و به زودی تعرفه های دیگر ماکسیم از جمله سرویس بانوان، لوکس و بیزینس در دسترس خواهد بود.

ماکسیم، سرویس درخواست خودروی آنلاین بوده که یکی از اهداف خود را توسعه متوازن در همه شهرهای ایران عنوان کرده است.

رانندگان و مسافران زنجانی از این پس می توانند برای استفاده از خدمات ماکسیم، با دانلود اپلیکیشن مختص به خود به ماکسیم بپیوندند. منتظر حضور ماکسیم در شهر خود باشید.

logo-samandehi