​آغاز فعالیت ماکسیم در پایتخت مقاومت ایران

​آغاز فعالیت ماکسیم در پایتخت مقاومت ایران

1397.02.25
دزفولماکسیم در دزفولماکسیم در شهرستانشهرهای ماکسیم

دزفول، شهر آرمیده بر مسیر رودخانه دز یکی از شهرهای باستانی ایران در جلگه خوزستان بوده که بعد از دوران دفاع مقدس به آن پایتخت مقاومت ایران گفته می شود. ماکسیم مفتخر است که از امروز فعالیت خود در پایتخت مقاومت ایران را آغاز کرده است.

به گزارش روابط عمومی ماکسیم، سرویس درخواست خودروی ماکسیم با حضور موفق در بسیاری از شهرهای کشور همچون تهران، ساری، شیراز، کرمانشاه، اصفهان، قم، بندرعباس، کرج، همدان، اهواز، مشهد، کرمان، تبریز، زاهدان، اردبیل، اراک، سنندج، رشت، یزد، زنجان، ارومیه، گرگان، خرم آباد، قزوین و ساوه از هم اکنون فعالیت خود را در شهر دزفول آغاز کرد.

دزفولی‌های عزیز می توانند با دانلود اپلیکیشن ماکسیم در گوگل پلی، بازار و سیب‌اَپ و یا مراجعه به سایت taximaximapp.ir از این سرویس درخواست خودروی آنلاین بهره مند شوند.

انتخاب محدوده فعالیت توسط راننده، امکان درخواست خودرو در دیگر کشورهایی که ماکسیم در آن حضور دارد، امکان رزرو خودرو برای ساعت ها و روزهای خاص، انتخاب چندین مقصد بدون محدودیت و درخواست چندین خودرو به صورت همزمان از جمله خدمات متمایز این سرویس درخواست خودروی آنلاین است.

با سرویس درخواست خودروی آنلاین ماکسیم می توانید از تعرفه های متنوعی برای شرایط متفاوت استفاده کنید. هم اکنون استفاده از سرویس «ماکسیم اقتصادی» در دسترس بوده و به زودی تعرفه های دیگر ماکسیم از جمله سرویس بانوان، لوکس و بیزینس در دسترس خواهد بود.

ماکسیم، سرویس درخواست خودروی آنلاین بوده که یکی از اهداف خود را توسعه متوازن در همه شهرهای ایران عنوان کرده است.

رانندگان و مسافران «دسفیلی» از این پس می توانند برای استفاده از خدمات ماکسیم، با دانلود اپلیکیشن مختص به خود به ماکسیم بپیوندند. منتظر حضور ماکسیم در شهر خود باشید.

logo-samandehi