قرچک به علت مهاجرپذیری فراوان، سرعت بالایی در افزایش جمعیت دارد. بیش از ۹۸ درصد جمعیت این شهر را مهاجرانی از شهرستان‌های مختلف ایران ازجمله آذری‌ها، لرها، کردها، خراسانی‌ها و شمالی‌ها تشکیل می‌دهند و به همین دلیل این شهر را می‌توان ایرانی کوچک دانست. ماکسیم از هم‌اکنون فعالیت خود را در شهر قرچک آغاز کرده است.

به گزارش روابط عمومی ماکسیم، سامانه‌ درخواست خودرو ماکسیم پس از حضور موفق در بسیاری از شهرهای کشور همچون تهران، ساری، شیراز، کرمانشاه، اصفهان، قم، بندرعباس، کرج، همدان، اهواز، مشهد، کرمان، تبریز، زاهدان، اردبیل، اراک، سنندج، رشت، یزد، زنجان، ارومیه، گرگان، خرم‌آباد، قزوین، ساوه، دزفول، بروجرد، شهریار، اسلامشهر، شهرقدس، بیرجند، ملایر، نیشابور، بابل، دهدشت، خوی، قائم‌شهر، بجنورد، مهاباد، شاهرود، ورامین، سبزوار، بوشهر، آمل، نجف‌آباد، ملارد و ایلام فعالیت خود را در قرچک آغاز کرد.

قرچکی‌های عزیز می‌توانند با دانلود اپلیکیشن ماکسیم در گوگل‌پلی، بازار و سیب‌اَپ یا مراجعه به سایت taximaximapp.ir از این سامانه‌ «درخواست خودرو آنلاین» بهره‌مند شوند.

انتخاب محدوده فعالیت توسط راننده، امکان درخواست خودرو در دیگر کشورهایی که ماکسیم در آنها حضور دارد، امکان رزرو خودرو برای ساعت‌ها و روزهای خاص، انتخاب چند مقصد بدون محدودیت و درخواست هم‌زمان چند خودرو از جمله خدمات متمایز سامانه‌ درخواست خودرو آنلاین‌اند.

با سامانه‌ درخواست خودرو آنلاین ماکسیم می‌توانید از تعرفه‌های متنوعی برای شرایط متفاوت استفاده کنید. هم‌اکنون سرویس «ماکسیم اقتصادی» در دسترس است و به زودی سرویس‌های دیگر ماکسیم از جمله سرویس بانوان، لوکس و بیزینس راه‌اندازی خواهند شد.

ماکسیم سامانه‌ درخواست خودرو آنلاین است که یکی از اهداف خود را توسعه متوازن خدمات در همه شهرهای ایران تعریف کرده است.

رانندگان و مسافران قرچکی از این پس می‌توانند برای استفاده از خدمات ماکسیم، با دانلود اپلیکیشن مختص به خود به ماکسیم بپیوندند. منتظر حضور ماکسیم در شهر خود باشید.

logo-samandehi