با سرویس چت ماکسیم، با راننده در ارتباط باشید

با سرویس چت ماکسیم، با راننده در ارتباط باشید

1397.06.15
خدمات ماکسیماپلیکیشن ماکسیمماکسیم در ایرانرانندگان

ارائه سرویسی از ماکسیم برای بازگرداندن وسیله‌های جامانده شما در خودرو
با سرویس چت ماکسیم، با راننده در ارتباط باشید






با استفاده از سیستم چت میان راننده و مسافر که در اپلیکیشن ماکسیم در نظر گرفته شده، مسافرانی که وسیله‌ای را در خودرو جا می‌گذارند به راحتی می‌توانند برای گرفتن آن از راننده اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی ماکسیم، جا ماندن وسایل شخصی در وسایل نقلیه عمومی یکی از مشکلاتی است که شاید هر کدام از ما حداقل یکبار گرفتار آن شده باشیم. در حالت معمولی پیدا کردن راننده توسط مسافر یا برعکس پیدا کردن مسافر برای راننده هنگامی که قصد بازگرداندن وسیله شخصی مسافر را داشته باشد در صورتی که آدرس یا شماره‌ای از مسافر وجود نداشته باشد، بسیار سخت است.

سامانه‌ درخواست خودرو ماکسیم اما سرویسی را در اپلیکیشن خود در نظر گرفته که از طریق آن تا ۲۴ ساعت پس از انجام سفر امکان گفت‌وگو میان راننده و مسافر در این اپلیکیشن وجود دارد، سرویسی که در آخرین نمونه مبلغی از یک مسافر کرجی را به او بازگرداند.

این مسافر که به گفته خودش قصد سفر به شهر دیگری را داشته پس از سوار هواپیما شدن متوجه گم شدن کیف خود می‌شود. راننده نیز پس از مدتی متوجه می‌شود که کیف مسافری که ساعاتی پیش او را به مقصد رسانده در خودروی او جا مانده است.

راننده جهت پیدا کردن آدرس یا شماره‌ای از مسافر به جست‌وجوی کیف پرداخته و متوجه می‌شود که مبلغ ۴ میلیون تومان در داخل کیف وجود دارد. وی پس از خاموش بودن شماره تماس مخاطب به دفتر ماکسیم در کرج مراجعه کرده و کیف او را به پشتیبان‌های ماکسیم می‌سپارد.

پشتیبان‌های ماکسیم نیز پس از بررسی تاریخچه سفر شماره تماس مسافر را پیدا کرده و از او می خواهند برای بازپس گرفتن وسیله شخصی خود به دفتر این شرکت مراجعه کند.

ماکسیم بر این باور است که باید تمام تلاش خود را برای بازگرداندن وسایل شخصی جامانده مسافر در خودروی راننده انجام دهد و برای این کار راه‌های متفاوتی را در نظر گرفته است.

در ابتدا لازم است توجه داشته باشید که ظرف مدت ۲۴ ساعت از پایان سفر، مسافر و راننده می‌توانند با هم از طریق اپلیکیشن ماکسیم و برنامه‌ چت آن ارتباط داشته باشند تا برای برگرداندن وسیله‌ها با هم قرار بگذارند.

اگر از زمان انجام سفر ۲۴ ساعت گذشته باشد، می‌توانید به دفتر ماکسیم در شهر خود مراجعه کنید و موضوع را با مسئولان پشتیبانی ماکسیم در جریان بگذارید. کارشناسان ماکسیم پس از بررسی سفر شما و مشخص شدن راننده از او می خواهند که وسیله گمشده شما را در اختیار آنها قرار دهد.

پس از آگاهی از گم شدن وسیله خود بهتر است هرچه سریع‌تر به دفتر ماکسیم در شهر خود مراجعه کنید تا کارشناسان پشتیبانی ماکسیم بتوانند راحت‌تر وسیله گم‌شده را به شما بازگردانند.

logo-samandehi