ماکسیم در رسانه‌ها؛ فعالیت قانونی ماکسیم در بیش از ۴۰ شهر ایران از جمله خرم‌آباد

ماکسیم در رسانه‌ها؛ فعالیت قانونی ماکسیم در بیش از ۴۰ شهر ایران از جمله خرم‌آباد

1397.07.01
شهرهای ماکسیمماکسیم در شهرستانمهرماکسیم در رسانه‌ها

ماکسیم با گرفتن همه مجوزهای لازم از جمله اخذ پروانه کسب از اتحادیه کسب‌و‌کارهای مجازی، زیرنظر اتاق اصناف، اقدام به فعالیت در شهرهای مختلف کشورمان از جمله خرم‌آباد کرده است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از ماکسیم، سامانه درخواست خودرو ماکسیم که از مهرماه سال ۹۶ به طور رسمی فعالیت خود را در ایران آغاز کرده، از بدو ورود به بازار کشور اعلام کرد که طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران و با رعایت اصول بازار داخلی قصد توسعه فعالیت‌های خود در شهرهای مختلف ایران را دارد.

در حالی که ماکسیم از ابتدای فعالیت خود در ایران، با دریافت مجوزهای لازم از جمله اخذ پروانه کسب از اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی، زیرنظر اتاق اصناف، اقدام به فعالیت در شهرهای مختلف کشورمان کرده، برخی بخش‌ها در خرم‌آباد در تلاش‌اند تا فعالیت این شرکت را غیرقانونی جلوه دهند.

فعالیت قانونی ماکسیم در بیش از ۴۰ شهر ایران از جمله خرم آباد


ماکسیم ضمن اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی‌صلاح قانونی از جمله مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، مجوز سازمان تنظیم مقررات رادیویی، پروانه کسب از اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی، ثبت اطلاعات نرم‌افزار مربوطه در وزارت ارشاد، اخذ نماد اعتماد الکترونیکی، فعالیت خود را با رعایت قوانین حاکم از جمله قانون نظام صنفی، قانون جرایم رایانه‌ای و قانون تجارت الکترونیکی آغاز کرده و همواره با حسن نیت به همکاری با نهادهای قانونی مربوطه از جمله پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) و اداره اماکن نیروی انتظامی پرداخته است.

ماکسیم امکان استفاده از سرویس‌های نوین حمل‌ونقل را حق همه شهروندان ایران می‌داند و با ارائه خدمات ارزان برای مسافران و نیز با افزایش درآمد رانندگان تلاش می‌کند تا خدمات همسو با فناوری‌های روز جهانی را در اختیار همه شهرهای ایران قرار دهد.

منبع خبر: mehrnews.com/news/4392514

logo-samandehi