سامانه‌ درخواست خودرو ماکسیم با رونمایی از مرکز تماس ۱۶۱۱، قابلیت جدید خود را برای نخستین‌بار در ایران به کاربران ۱۲ شهر کشور عرضه می‌کند. این سرویس امکانی تازه از این سامانه است که می‌توان از آن با شماره‌گیری ‏‎۱۶۱۱‎‏ و تعیین مبدأ و مقصد از خدمات ماکسیم، بدون نیاز ‏به اینترنت استفاده کرد.‏

به گزارش روابط عمومی ماکسیم، سامانه‌ درخواست خودرو ماکسیم امکان تازه‌ای را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که بتوانند علاوه بر خدمات درخواست خودرو آنلاین، بدون اتصال به اینترنت و تنها با شماره‌گیری ۱۶۱۱، از خدمات ماکسیم استفاده کنند. این سامانه که دوم مهرماه برای شهروندان شهر تهران فعال شده بود، هم‌اکنون در ۱۱ شهر دیگر ایران نیز فعال شده است.

با وجود آنکه کمتر از یک ماه از افتتاح مرکز تماس ۱۶۱۱ ماکسیم می‌گذرد، این سامانه توانسته است تعداد شهرهای برخوردار از این سرویس را در ایران به ۱۲ شهر افزایش دهد. هم‌اکنون شهروندان تهران، اراک، گرگان، همدان، کرج، کرمان، تبریز، زاهدان، زنجان، شهرقدس، اسلامشهر و ورامین می‌توانند با شماره‌گیری ۱۶۱۱ از خدمات متمایز ماکسیم، حتی هنگامی که به اینترنت دسترسی ندارند، استفاده کنند.

با این سرویس جدید، افرادی که از تلفن‌های هوشمند استفاده نمی‌کنند، اتصال به اینترنت برایشان مقدور نیست یا به هر دلیل نمی‌توانند از امکانات آنلاین ماکسیم استفاده کنند، کافی است با شماره‌ ۱۶۱۱ تماس بگیرند و آدرس مبدأ و مقصد خود را به اپراتور ماکسیم اعلام کنند. گفتنی است که مراحل رد یا قبول درخواست مسافر هر لحظه از طریق پیامک یا تماس تلفنی به اطلاع مسافر می‌رسد. پس از تعیین راننده و پذیرش سفارش از سوی وی، اطلاعات راننده شامل نام و نام خانوادگی، شماره پلاک خودرو، رنگ و مدل آن، زمان رسیدن راننده به مشتری و نیز هزینه سفر را اپراتور به مسافر اعلام می‌کند.

از جمله خدمات ارائه‌شده در سرویس ۱۶۱۱ می‌توان به امکان رزرو خودرو برای ساعت و روز دلخواه، مشخص بودن هزینه سفارش پیش از آغاز سفر، پشتیبانی رایگان و ۲۴ساعته از طریق پیامک و تماس تلفنی، امکان ثبت سفارش از طریق شماره ۱۶۱۱ در هر ساعت از شبانه‌روز، ثبت درخواست‌های تکمیلی همچون نیاز به صندلی کودک در خودرو، همراه داشتن بار یا چمدان و نیز امکان افزودن مقصدهای دوم، سوم و ... اشاره کرد. ارائه این خدمات موجب تمایز سامانه‌ درخواست خودرو آفلاین ماکسیم از دیگر سرویس‌های تاکسی بی‌سیم در ایران شده است.

ماکسیم که پیش از این خدمات ویژه و متمایزی چون سرویس رزرو سفر، خودرو در اختیار، امکان درخواست خودرو و پرداخت هزینه سفر برای دوستان و نزدیکان و دریافت کمک از راننده را به رانندگان و مسافران خود ارائه می‌کرده، هم‌اکنون مفتخر است به اینکه سامانه آفلاین را نیز به لیست خدمات خود برای کاربران افزوده است.

logo-samandehi