مدت زیادی از فعالیت سامانه درخواست خودرو ماکسیم در ایران نمی‌گذرد؛ اما در همین مدت کوتاه با اقبال زیادی مواجه شده است. این روزها ماکسیم را با ویژگی‌های اپلیکیشنش می‌شناسند، امکاناتی که مسافران و رانندگان بسیاری را مجاب می‌کند که ماکسیم را نصب و از این طریق درآمدزایی کنند یا روزانه با ماکسیم سفر کنند. آمار و ارقام نشان می‌دهند که تعداد نصب‌های فعال اپلیکیشن ماکسیم در این مدت کوتاه در کافه بازار به ۶۶۵۰۰۰، در ایران‌اپس به ۱۱۰۰۰ و در سیب‌اپ به ۱۴۸۰۰۰ رسیده است.

ویژگی‌های اپلیکیشن «راننده و مسافر»

سامانه درخواست خودرو ماکسیم با فراهم کردن شرایطی که رانندگان بتوانند به صورت ثابت و ماهانه درآمد کسب کنند و همچنین با معرفی اپلیکیشن به دیگر راننده‌ها یا مسافران از پورسانتی ویژه برخوردار شوند، برای افراد زیادی موقعیت شغلی ایجاد کرده است. این اپلیکیشن با امکانات متفاوت دیگری چون امکان انتخاب سفر، زنجیره قبول درخواست‌ها و قبول هم‌زمان، توجه رانندگان را به خود جلب کرده است.

مسافران نیز از میان تعداد زیادی سامانه هوشمند درخواست خودرو، ماکسیم را به سبب ده‌ها ویژگی متمایزش، چون امکان رزرو خودرو، درخواست چند سفر در آن واحد، پرداخت هزینه سفر به صورت نصف نقدی و نصف آنلاین و ویرایش مقصد حین سفر، برگزیده‌اند، امکاناتی که در اپلیکیشن‌های رقیب وجود ندارند.

سامانه درخواست خودرو ماکسیم همواره در تلاش است که با ارتقای ویژگی‌های مثبت خود، کیفیت سفرهای درون‌شهری‌اش را بالا ببرد و شیوه‌های نوین حمل‌ونقل هوشمند را به شهروندان محترم همه نقاط کشور ارائه کند.

logo-samandehi