جشن یک‌سالگی مرکز تماس ماکسیم (۱۶۱۱) در تاریخ ۱۶ اسفند ۹۷ با حضور کارکنان و مدیران این بخش برگزار شد.


شماره کوتاه ۱۶۱۱ یکی از امکانات سامانه درخواست خودرو ماکسیم است که از طریق آن با تعیین مبدأ و مقصد می‌توان بدون ‏اینترنت (آفلاین) از خدمات این سامانه استفاده کرد. این سرویس امکانی را در اختیار کاربران ماکسیم قرار می‌دهد که حتی زمانی که به ‏اینترنت یا گوشی هوشمند دسترسی ندارند، بتوانند از خدمات رفت‌و‌آمد هوشمند استفاده کنند.‏

مرکز تماس ماکسیم هم‌اکنون و پس از یک سال فعالیت، به طور متوسط پاسخگوی ۳۵۰۰۰ تماس در روز است و توانسته ارائه خدمات خود را از مراکز استان‌ها به همه شهرهای ‏تحت پوشش ماکسیم گسترش بدهد. سامانه ۱۶۱۱ در طول یک سال فعالیت خود توانسته است ۲۵۰ فرصت شغلی برای متقاضیان کار بدون نیاز به سابقه کاری و فقط با گذراندن یک دوره آموزشی کوتاه‌مدت ایجاد کند. ‏

از امکانات مرکز تماس می‌توان به امکان رزرو خودرو برای ساعت‌ها و روزهای دلخواه، مشخص بودن قیمت در ابتدای سفر، پشتیبانی رایگان و ۲۴ساعته از طریق پیامک و تماس تلفنی، امکان ثبت درخواست از طریق شماره ۱۶۱۱ در هر ساعت از شبانه‌روز، امکان ثبت درخواست‌های اضافه در زمان همراه داشتن کودک، چمدان و ...، نیز امکان افزودن مقصدهای دوم، سوم و بیشتر اشاره کرد. ارائه این خدمات موجب تمایز این سامانه از دیگر سرویس‌های تاکسی بی‌سیم می‌شود.


۱۶۱۱ پس از گذشت یک سال از آغاز‌به‌کار خود هم‌اکنون در بیش از ۸۰ شهر ایران فعال است. با توجه به حضور نیروهای ماهر و آموزش‌دیده و نیز تجهیزات مدرن در مرکز تماس ماکسیم، سرعت پردازش و پاسخگویی به درخواست‌ها بالا است و این موضوع سبب می‌شود که مسافران آفلاین نیز بتوانند از خدمات ماکسیم استفاده کنند.

مرکز تماس ماکسیم با شماره کوتاه ۱۶۱۱ نخستین سرویس درخواست خودرو در ایران بوده است که هم‌زمان از روش‌های آنلاین و آفلاین برای ارائه خدمات خود به مسافران بهره می‌برد.

ماکسیم بگیرید، حتی وقتی به اینترنت دسترسی ندارید.

logo-samandehi