​ماکسیم کتاب‌خوان‌ها را تنها نمی‌گذارد

​ماکسیم کتاب‌خوان‌ها را تنها نمی‌گذارد

1398.02.11
ماکسیمنمایشگاه کتابنمایشگاهخدمات ماکسیم

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امسال مهمان تازه و متفاوتی دارد. غرفه‌هایی به استارتاپ‌ها، که تازه‌واردهای حوزه فرهنگ‌‌اند، در کنار ناشران دیجیتال اختصاص داده شده‌ است که در آنجا خدمات و محصولات خود را به بازدیدکنندگان مشتاق فناوری‌های نوین عرضه می‌کنند.

پیش از ورود به شبستان، بازدیدکنندگان از غرفه سیار ماکسیم دیدن می‌کنند و با دریافت تراکت، با خدمات ویژه سامانه هوشمند ماکسیم آشنا می‌شوند؛ اما حضور ماکسیم در نمایشگاه کتاب به غرفه سیار ختم نمی‌شود.

غرفه ماکسیم در رواق شرقی، طبقه دوم، بخش استارتاپ‌های ناشران دیجیتال- با شماره ۳۷- حضور دارد. مسئولان غرفه ماکسیم در فضایی صمیمانه ویژگی‌های متمایز ماکسیم را برای بازدیدکنندگان توضیح می‌دهند، پاسخگوی سؤالات آنها در این باره هستند و در صورت تمایل اپلیکیشن را بر گوشی‌های هوشمند آنها نصب می‌کنند.

اگر قصد بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را دارید، لازم نیست نگران جابه‌جایی کتاب‌های سنگین خود باشید، غرفه ماکسیم برای بازدیدکنندگان هدیه ویژه‌ای در نظر گرفته است. این هدیه هم برای کسانی است که برای اولین بار در اپلیکیشن ماکسیم ثبت‌نام می‌کنند و هم برای آنهایی که راننده یا مسافر قدیمی ماکسیم‌اند. می‌توانید با حضور در غرفه ماکسیم از تخفیف‌های ویژه نمایشگاه کتاب ماکسیم بهره‌مند شوید. این هدیه به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب امکان می‌دهد که رفت‌و‌آمد خود را به نمایشگاه با خودروهای ماکسیم و با تخفیف ویژه انجام دهند.

از هر سن و با هر روحیه‌ای که به غرفه ماکسیم مراجعه کنید، دست خالی برنمی‌گردید. مسئولان غرفه بذرهایی را با بسته‌بندی‌های جذاب به ماکسیمی‌ها هدیه می‌دهند. کودکان نیز که احتمالاً از ازدحام نمایشگاه بی‌حوصله شده‌اند، با بادکنک‌های ماکسیمی سرحال می‌شوند و دانش‌آموزان و دانشجویان می‌توانند پیکسل‌های ماکسیم را به کوله‌های پرکتابشان نصب کنند.

logo-samandehi