​با ماکسیم، باری از دوش شما برداشته می‌شود؛ آغازبه‌کار تعرفه حمل بار ماکسیم

​با ماکسیم، باری از دوش شما برداشته می‌شود؛ آغازبه‌کار تعرفه حمل بار ماکسیم

1398.02.15
حمل بارماکسیمخدمات ماکسیمتعرفه بار

سرویس جدید حمل بار ماکسیم فعالیت خود را در شهرهای تهران، کرمانشاه، بوکان، اصفهان، قم، همدان، سنندج، اهواز و ایلام آغاز کرد. سرویس جدید ماکسیم در بسیاری از این شهرها نخستین سرویس ارائه‌شده آنلاین در این زمینه محسوب می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ماکسیم، تعرفه «خودروهای سبک باری» ماکسیم سرویسی جدید از سامانه هوشمند حمل‌ونقل ماکسیم است که به کمک آن صاحبان بار و رانندگان می‌توانند خدمات موردنیاز خود را با این سامانه و به صورت هوشمند انجام دهند.

این سرویس هم‌اکنون در 10 شهر ایران فعالیت خود را آغاز کرده و نخستین سفر را در سال 97 در شهر تهران داشته است. تعرفه «خودروهای سبک باری» به زودی در همه شهرهایی که ماکسیم در آنها حضور دارد فعال خواهد شد.

هزینه حمل بار در تعرفه «خودروهای سبک باری» به دو صورت محاسبه می‌شود؛ نرخ «عادی» و نرخ «در اختیار ساعتی».

نرخ عادی برای زمانی است که درخواست‌کننده بارگیری و تخلیه بار سریعی دارد. گفتنی است که در این نرخ، پنج دقیقه برای بارگیری و تخلیه زمان در نظر گرفته شده است. در صورتی که مدت زمان بارگیری و تخلیه بیشتر از 5 دقیقه طول بکشد، به صورت خودکار مبلغی به هزینه سفر اضافه خواهد شد.

نرخ در اختیار ساعتی برای زمانی است که درخواست‌کننده نیاز به در اختیار داشتن یک وسیله باربری برای مدت زمان مشخصی دارد. در این نرخ، درخواست‌کننده در ابتدا مدت زمان موردنیاز خود را اعلام می‌کند و هزینه سفر بدون در نظر گرفتن مدت زمان بارگیری و تخلیه و نیز مدت زمان جابه‌جایی، برای او محاسبه می‌شود.

مسافران ماکسیمی برای استفاده از تعرفه بار می‌توانند به صورت آنلاین، با استفاده از اپلیکیشن یا وبسایت ماکسیم، یا به صورت آفلاین و با شماره‌گیری 1611 درخواست خود را بفرستند.

گزینه «کمک راننده» برای شرایطی است که جهت بارگیری و تخلیه وسایل خود نیاز به کمک دارید و در این شرایط مبلغی به میزان هزینه جابه‌جایی اضافه خواهد شد. لازم به ذکر است که حداکثر وزن حمل بار در این سامانه 2 تن است.

ماکسیم از صاحبان خودروهای باربری در همه شهرهای فعال (بیش از 100 شهر) برای آغاز همکاری با سرویس حمل‌ونقل بین‌المللی ماکسیم دعوت می‌کند.

logo-samandehi