محبوبیت پایانه‌های مسافربری و هوایی در میان مقاصد ماکسیم

هر کدام از ما برای انجام کارهای روزمره یا برای موضوعی خاص، ممکن است روزانه یک یا چند بار از سامانه‌های حمل‌ونقل شهری استفاده کنیم. تا امروز این سؤال برای شما پیش آمده که محبوب‌ترین مقاصد سفرهای شهری تهران چه مکان‌هایی‌اند؟

واحد آنالیز ماکسیم فهرستی از محبوب‌ترین مقاصد سفرهای درون‌شهری با این شرکت را تهیه کرده است. در میان آنها، پرطرفدارترین مقاصد ترمینال غرب و فرودگاه بین‌المللی امام خمینی بوده‌اند.

براساس این آمار، محبوب‌ترین مقاصد مسافران ماکسیم در تهران به ترتیب ترمینال غرب، فرودگاه بین‌المللی امام خمینی، فرودگاه مهرآباد، بیمارستان میلاد، میدان آزادی، میدان تجریش، ایستگاه راه‌آهن تهران، ترمینال جنوب، ترمینال شرق و مرکز خرید پالادیوم بوده‌اند.

از دیگر مقاصد محبوب سفر با سامانه ماکسیم می‌توان به مجتمع تجاری کوروش، بیمارستان بقیةالله، میدان امام حسین و میدان انقلاب اشاره کرد.

سامانه هوشمند درخواست خودرو ماکسیم هم‌اکنون در بیش از 100 شهر کشور فعال است و خدمات متنوعی همچون جابه‌جایی مسافر با خودرو و موتورسیکلت، جابه‌جایی بار و درخواست خودرو بدون نیاز به اینترنت با سامانه 1611 را ارائه می‌کند. خدمات متمایز سامانه‌ هوشمند درخواست خودرو ماکسیم عبارتند از: امکان انتخاب محدوده فعالیت برای راننده، امکان رزرو خودرو برای ساعت‌ها و روزهای ‏خاص، انتخاب چند مقصد بدون محدودیت، درخواست هم‌زمان چند خودرو و فعال بودن رزرو و تعرفه «خودرو در اختیار» به صورت ساعتی در تماس تلفنی با 1611.

logo-samandehi