شرایط اعطای نمایندگی ماکسیم در شهرهای کوچک

شرایط اعطای نمایندگی ماکسیم در شهرهای کوچک

1398.04.29
فرانشیزماکسیم در شهرستانشهرهای ماکسیمنمایندگی ماکسیم

ماکسیم اولین سامانه هوشمند درخواست خودرو است که با اعطای نمایندگی (فرانشیز)، راه‌اندازی کسب‌وکار را برای افراد مشتاق آسان می‌کند. سامانه ماکسیم شرایطی را فراهم کرده است که در شهرهایی با جمعیت کمتر از ۱۵۰ هزار نفر، افراد با کمترین هزینه بتوانند به عنوان عضوی از برند بین‌المللی ماکسیم فعالیت کنند. علاقه‌مندان به همکاری با سامانه هوشمند درخواست خودرو ماکسیم می‌توانند پس از دریافت آموزش‌های حرفه‌ای لازم، نمایندگی این سامانه را به‌عهده بگیرند و از مزایای متعددی چون امکان استفاده از اپلیکیشن مسافر و راننده، طرح‌های تبلیغاتی آن، خدمات سامانه ۱۶۱۱ که از ساعت ۶ صبح تا ۱ بامداد فعال است و همچنین پشتیبانی فنی ماکسیم برخوردار شوند.

افراد مشتاق به همکاری با ماکسیم به صورت فرانشیز با پرداخت فقط ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان که این مبلغ براساس جمعیت هر منطقه تعیین می‌شود، می‌توانند با نمایندگی ماکسیم در یکی از شهرهایی که تاکنون تحت پوشش ماکسیم قرار نگرفته است، درآمدزایی کنند. سودآوری نمایندگان از طریق جذب راننده صورت می‌گیرد و هرچه تعداد سفرهای انجام‌شده بیشتر باشد، درآمد بیشتری کسب می‌کنند. گفتنی است که ماکسیم طراحی کلیه طرح‌های تبلیغاتی را در شهر مذکور به‌عهده می‌گیرد. نمایندگان فرانشیز ماکسیم با درآمد ماهانه تا سقف ۳ میلیون تومان، ملزم به پرداخت هیچ‌گونه کمیسیونی به شرکت ماکسیم نمی‌شوند و تنها پس از آنکه درآمد ماهانه‌شان بیش از ۳ میلیون تومان باشد، درصدی را به عنوان کمیسیون به ماکسیم پرداخت می‌کنند.

ماکسیم تاکنون با اعطای نمایندگی، فناوری نوین خود را به بیش از ۱۰۰ شهر ایران از جمله بم، هشتپر، دامغان، خمین، محلات، دورود، فریمان، بهشهر، ماکو، هادی شهر، شوشتر، بانه، چابهار، بن، بهبهان، فردوس، الیگودرز، بردسیر، زرین شهر، سلماس، بناب، نورآباد ممسنی، ایرانشهر، عسلویه، جیرفت، گناباد، خاش، رامسر، تنکابن و غیره عرضه کرده است.

لازم به ذکر است که سامانه ماکسیم تاکنون به واسطه اجرای طرح فرانشیز برای بیش از ۳۰ هزار نفر در شهرهای کوچک ایران کارآفرینی کرده است و اکنون نیز در حال گسترش در شهرهای تحت پوشش خود است. علاقه‌مندان به همکاری با سامانه هوشمند درخواست خودرو ماکسیم می‌توانند با ورود به بخش مشارکت و همکاری در سایت taximaxim.ir از شرایط همکاری مطلع شوند.

logo-samandehi