ماکسیم در رسانه‌ها / تأخیر پروازت با ما

ماکسیم در رسانه‌ها / تأخیر پروازت با ما

1398.07.02
انتظار رایگانرزرو سفررزرو ماکسیمماکسیم در سفرماکسیم در رسانه‌ها

ارائه خدمتی نوین از ماکسیم، برای نخستین‌بار در ایران

سامانه هوشمند حمل‌ونقل ماکسیم پس از ارائه بسیاری از خدمات برای نخستین‌بار در ایران، هم‌اکنون سرویس «انتظار رایگان» را به مسافران و رانندگان خود عرضه می‌کند.

سیستم رزرو سفر یکی از سرویس‌های ویژه اپلیکیشن ماکسیم است که در آن مسافر می‌تواند سفری را از قبل رزرو کند و پس از قبول درخواست سفر از سوی راننده، بدون نیاز به درخواست در لحظه انجام سفر، از رسیدن خودرو مطمئن باشد. این سرویس برای نخستین‌بار در ایران از سوی ماکسیم ارائه شده است و مسافران به کمک آن می‌توانند برای روز و ساعتی مشخص سفرهای خود را رزرو کنند و رانندگان نیز می‌توانند به کمک آن سفرهایی با برنامه‌ریزی قبلی داشته باشند.

یکی از موارد پرکاربرد سیستم رزرو ماکسیم، سفرهایی است که مسافران از مبدأ فرودگاه یا ایستگاه قطار به مقصد خانه، محل کار یا هر جای دیگری درخواست می‌دهند. تیم آنالیز ماکسیم در گزارشی که پیش از این منتشر شد، با بررسی سفرهای انجام‌شده، بیشترین مبدأ سفرهای شهر تهران را از پایانه‌های مسافربری هوایی و ریلی اعلام کرده‌ است.

یکی از مشکلاتی که در این‌گونه سفرها برای مسافران و رانندگان محترم ماکسیم پیش آمده و بازخورد آن به دست تیم توسعه بازار ماکسیم رسیده، موضوع تأخیرهای هواپیما و قطار است. در این‌گونه موارد، مسافر از پیش ساعت رسیدن به مبدأ را مشخص کرده و راننده نیز این درخواست رزروشده را قبول کرده است؛ اما به دلیل تأخیر در رسیدن به پایانه‌های مسافربری، مشکلاتی برای راننده و مسافر پیش می‌آید.

سامانه هوشمند خدمات حمل‌ونقل ماکسیم برای رفع این مشکل، سرویس جدیدی را با عنوان «انتظار رایگان» به مسافران و رانندگان خود ارائه می‌کند.

برای مطالعه خبر به این لینک مراجعه کنید.

logo-samandehi