هدیه 15 میلیونی ماکسیم به رانندگانی که بیشترین امتیاز سفر را کسب کنند

هدیه نوروزی 15 میلیونی سامانه تاکسی آنلاین ماکسیم به رانندگانی تعلق می‌گیرد که بیشترین تعداد سفر را در ماه اسفند ثبت کنند.

اسفند برای کسب‌وکارهای مختلف ماه رونق اقتصادی است. بازار حمل‌ونقل شهری نیز همچون دیگر حرفه‌ها در این ماه به دلیل بالا رفتن جابه‌جایی‌های خرید عید، سود خوبی برای رانندگان دارد.

سامانه تاکسی آنلاین ماکسیم مسابقه #رکوردبزن را برای رانندگان خود در نظر گرفته است تا این همکاران عزیز بتوانند علاوه بر بالا بردن درآمد خود در این ماه، از ماکسیم جایزه بگیرند.

در این مسابقه که از دهم تا بیست‌وسوم اسفند به مدت 14 روز برگزار می‌شود، رانندگانی که بیشترین امتیاز کسب‌شده را به خود اختصاص دهند، از ماکسیم هدیه‌ای نوروزی دریافت می‌کنند.

جوایز رانندگانی که بیشترین امتیاز را در این بازه زمانی کسب کنند به‌ترتیب نفر اول سی‌وپنج میلیون ریال، نفر دوم بیست‌وپنج میلیون ریال، نفر سوم بیست میلیون ریال، نفر چهارم پانزده میلیون ریال و نفر پنجم ده میلیون ریال است. همچنین 9 راننده بعدی ازحیث کسب امتیاز هرکدام 5 میلیون ریال جایزه دریافت می‌کنند.

اسامی رانندگانی که بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند در صفحه اینستاگرام رانندگان ماکسیم به آدرس maxim_drivers و صفحه رانندگان ماکسیم در تلگرام به آدرس maximdriver_iranمنتشر خواهد شد.

اگر هنوز به خانواده رانندگان ماکسیم نپیوسته‌اید، می‌توانید به آدرسhttps://maximpromo.ir/iran مراجعه کنید و با دانلود اپلیکیشن راننده ماکسیم و ثبت‌نام و درج مشخصات خود، در مسابقه نوروزی ماکسیم شرکت کنید.

logo-samandehi