سامانه خدمات حمل‌ونقل ماکسیم اولین سامانه‌ای‌ است که در حوزه حمل‌ونقل هوشمند سرویس سفرهای بین‌شهری را ارائه کرده است.

به گزارش روابط عمومی ماکسیم، با شروع به کار ماکسیم در سال 96، اولین سفر هوشمند بین‌شهری نیز در ایران انجام شد. سامانه ماکسیم برخلاف رقبا، محدودیتی برای طول مسیر سفر مسافران قائل نیست و مسافران می‌توانند از هر نقطه ایران به نقطه‌ای دیگر درخواست سفر بدهند. این امکان هم‌اکنون نیز با گسترش ماکسیم در 160 شهر ایران برای بسیاری از هموطنان فراهم شده است.

آغاز «سفر بین‌شهری» ماکسیم از در منزل مسافران

سفر بین‌شهری ماکسیم امکانی برد-برد برای مسافران و رانندگان فراهم کرده است. مسافران دیگر لازم نیست برای شروع سفر به پایانه‌ها و فرودگاه‌ها مراجعه کنند و سفر بین‌شهری مسافران ماکسیم از در خانه‌هایشان شروع می‌شود. بنابراین هیچ‌گونه هزینه‌ اضافه‌ای برای رسیدن به پایانه و فرودگاه نمی‌پردازند؛ همچنین زحمتی برای انتقال بار و چمدان خود متحمل نمی‌شوند و سفر خود را آسوده و مقرون‌به‌صرفه با خودرو سواری انجام می‌دهند.

مسافران ماکسیم می‌توانند از هر نقطه ایران به تمام نقاط دیگر درخواست سفر بدهند و بدون هیچ‌ محدودیتی در مسافت، سفر کنند.

مسافران ماکسیم در سفارش «سفرهای بین‌شهری» می‌توانند از امکانات متنوع ماکسیم استفاده کنند؛ به عنوان مثال این امکان فراهم شده است که با استفاده از گزینه‌ «خدمات تکمیلی» خودرویی را که مایل‌اند با آن سفر خود را انجام دهند، انتخاب کنند.

همچنین با اپلیکیشن ماکسیم امکان رزرو سفرها وجود دارد؛ درنتیجه مسافران می‌توانند با برنامه‌ریزی قبلی و بدون هیچ محدودیتی ساعت شروع سفر خود را انتخاب کنند.

«سفر بین‌شهری» ماکسیم، پر‌درآمد برای راننده‌ها

سفرهای بین‌شهری از امکانات محبوب رانندگان ماکسیم است. رانندگان با قبول سفرهای بین‌شهری می‌توانند درآمد زیادی در هر سفر کسب کنند. علاوه بر این، باتوجه به گستردگی شهرهای تحت پوشش ماکسیم، پس از انجام سفر می‌توانند سفر دیگری در مسیر بازگشت داشته باشند.

رانندگانی که «سفر بین‌شهری» ماکسیم را برای درآمدزایی انتخاب می‌کنند، بدون ترافیک و ازدحام درون شهر، درآمد بیشتری کسب می‌کنند.

logo-samandehi