ورود ماکسیم به ۶ شهر جدید ایران

ورود ماکسیم به ۶ شهر جدید ایران

1400.01.31
ماکسیم در شهرستانماکسیم در ایرانشهرهای ماکسیم

به گزارش روابط عمومی ماکسیم، دفاتر نمایندگی ماکسیم در ۶ شهر جدید ایران ازجمله فردوس، الیگودرز، بردسیر، زرین‌شهر، نورآباد (ممسنی) و سلماس راه‌اندازی شد و شهروندان این شهرها هم‌اکنون می‌توانند از خدمات سامانه هوشمند ماکسیم در شهرهای خود برخوردار شوند.

سامانه هوشمند ماکسیم با ارائه خدمات نوین در بیش از ۱۰۰ شهر ایران حضور فعال دارد و کاربران این سامانه می‌توانند از خدمات متنوع ماکسیم در زمینه‌های گوناگونی همچون درخواست تاکسی اینترنتی و خدمات آنلاین بهره ببرند.

سامانه ماکسیم تنها یک اپلیکیشن درخواست خودروی اینترنتی نیست! ماکسیم در این سال‌ها کوشید تا با توجه به نیاز کاربران ایرانی، خدمات بسیاری را در قالب تعرفه‌های جدید راه‌اندازی کند و در اختیار کاربران ایرانی قرار دهد.

کاربران می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن یا سایت ماکسیم از تعرفه‌های زیر استفاده کنند:

*خودروهای سواری
این تعرفه شامل تعرفه اقتصادی، بانوان، بین‌شهری ویژه و گردشگری می‌شود

*خودروهای باری/ وانت

*تحویل بسته یا کالا

شامل خرید و تحویل کالا و پیک مرسولات می‌شود

*موتورسیکلت ویژه مسافر

*ماشین‌آلات ویژه/ یدک‌کش

*خدمات

شامل کارگر حمل بار و امداد خودرو

لازم به ذکر است، در حال حاضر تعرفه خودروهای سواری (اقتصادی) برای کاربران شهرهای جدید فعال شده است که به زودی تعرفه‌های دیگر سامانه در این شهرها فعال می‌شود تا تمامی کاربران ماکسیم در سراسر ایران از خدمات نوین و متنوع سامانه هوشمند ماکسیم استفاده کنند.

هم‌وطنان عزیز در این ۶ شهر می‌توانند با دانلود اپلیکیشن ماکسیم و با مراجعه به مارکت‌های معتبری مثل بازار و ‏سیب‌اپ یا سایت‎ ‎‏‏‏taximaxim.ir‎‏ ، از خدمات سامانه‌ هوشمند حمل‌ونقل ماکسیم استفاده ‏کنند.‏

logo-samandehi