اینجا همه چیز به رضایت شما بستگی دارد!

اینجا همه چیز به رضایت شما بستگی دارد!

1400.08.01
تاکسی آنلایناپلیکیشن مسافر ماکسیماپلیکیشن راننده ماکسیم

در سرویس تاکسی های آنلاین بعد از انتخاب مبدا و مقصد مورد نظر، با محاسبه مسافت، زمان، ترافیک و باقی عوامل، نرخ پیمایش مشخص می شود.

اگرچه قیمت دهی به سفرها به صورت سیستمی انجام می شود اما بعضی از مسافران موقع رفتن به سرکار، قرارهای مهم کاری و خانوادگی و در کل برای رسیدن به مقصد خود عجله دارند و تمایل دارند با پیشنهاد قیمت دیگری، به رانندگان عجله داشتن خود را اعلام کنند.

در این مواقع مسافران به راحتی می توانند در قسمت خدمات تکمیلی، قبل از تایید درخواست خود، مبالغ مشخص را به هزینه سفر خود اضافه کنند تا درخواست آنان با نرخ دیگری به رانندگان نمایش داده شود. این کار بیانگر فوری بودن سفر آنان محسوب می شود. در برنامه های مشابه، به صورت سیستمی مبلغی به سفر مسافران افزوده می شود اما ماکسیم این امکان را برای مشتریان خود فراهم نموده است تا مبالغ دلخواه را به سفر خود اضافه کنند.

در صورتی که رانندگان بخواهند با مبلغ دیگری سفر را انجام دهند نیز میتوانند در مورد قیمت برای اجرای سفر، با مسافر، داخل اپلیکیشن توافق کنند. موارد به صورت آنلاین برای مسافر ارسال خواهد شد و در صورت موافقت او درخواست او اجرا خواهد شد.

در صورتی که مسافر تمایلی به قبول پیشنهاد راننده نداشت نیز می تواندبه راحتی آن را رد کند. این قابلیت باعث می شود هم راننده و هم مسافر با رضایت خاطر بیشتری سفر خود را انجام دهند. تاکسی اینترنتی ماکسیم همواره در تلاش است تا با نیاز سنجی مسافران و رانندگان خود، با افزودن امکانات مختلف به اپلیکیشن درخواست خودرو و اپلیکیشن رانندگان خود، رضایت آنان را جلب کند.

مواردی نظیر نیاز به کمک راننده، داشتن حیوان خانگی، داشتن چمدان و وسایل همراه، نداشتن پول خرد و ... از دیگر مواردی است که تاکسی ماکسیم آن را در اختیار مشتریان خود قرار داده تا ضمن احترام به حقوق آنان، رضایت آنان را نیز فراهم کند.

logo-samandehi