ماکسیمی‌های زاهدان رکورد «ترین‌ها»ی ماکسیم را از آن خود کردند.

ماکسیم، اولین سامانه هوشمند درخواست خودرو در شهر زاهدان، با تکنولوژی‌های نوین حمل‌ونقلی خود در راستای توسعه متوازن خدمات در سراسر ایران به شهر زاهدان قدم گذاشت و حضور ماکسیم در زاهدان با استقبال ویژه‌ای از سوی شهروندان آن روبرو شد. این استقبال سبب شد که ماکسیم بتواند در یک سال حضور خود در این شهر، رکوردهایی را ثبت کند.

تحلیلگران شرکت بین‌المللی ماکسیم آمار و ارقامی منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد از میان بیش از ۸۰ شهر ‏فعال تحت پوشش ماکسیم، بیشترین درخواست سفر روزانه از این سامانه در شهر زاهدان انجام شده است.

رکورد مسافران عزیز زاهدانی ماکسیم به تعداد درخواست‌های سفر ختم نمی‌شود؛ آمارها نشان می‌دهند که بیشترین تعداد سفر در روز در شهرستان‌های تحت پوشش ماکسیم متعلق به مسافری زاهدانی است. این مسافر در سال گذشته حدود 253 ساعت با ماکسیم سفر کرده و بیش از 4000 کیلومتر را با خودروهای ماکسیم در شهر زاهدان پیموده است. گفتنی است که این مسافر زاهدانی در رفت‌وآمدهای روزانه خود بیش از دو بار از ماکسیم درخواست سفر کرده است.

بی‌شک برای سامانه درخواست خودرو ماکسیم، که خدمات هوشمند حمل‌ونقل را حق همه هم‌وطنان در سراسر ایران می‌داند، استقبال کم‌نظیر شهروندان زاهدان افتخار بزرگی استو ماکسیم را در بهبود کیفیت سفرها و خدمات هوشمند خود یاری می‌کند.

logo-samandehi