ماکسیم در رسانه ها/ اپلیکیشن مسافر ماکسیم به یک میلیون دانلود رسید

ماکسیم در رسانه ها/ اپلیکیشن مسافر ماکسیم به یک میلیون دانلود رسید

15.05.2019
اپلیکیشن ماکسیمدانلود اپلیکیشن ماکسیماپلیکیشن مسافر ماکسیمیک میلیون دانلودایران اپسیب اپگوگل‌پلی

به اطمینان یک‌میلیونی شما مفتخریم

اپلیکیشن مسافر ماکسیم پس از گذشت حدود یک سال و نیم فعالیت خود در ایران به یک میلیون دانلود رسید.

به گزارش روابط عمومی ماکسیم، سامانه هوشمند درخواست خودرو ماکسیم از مهرماه 1396 فعالیت خود را در ایران آغاز کرد. این سامانه در مدت یک سال و نیم فعالیت خود در ایران بستری ویژه در بیش از 100 شهر برای ارائه خدمات هوشمند جابه‌جایی ایجاد کرده است.

این سامانه هوشمند درخواست خودرو را از طریق اپلیکیشن‌هایی چون کافه بازار، ایران‌اپ، سیب‌اپ و گوگل‌پلی و همچنین از طریق وبسایت ماکسیم می‌توان دانلود کرد.

در طول یک سال و نیم فعالیت ماکسیم در ایران، این اپلیکیشن بیش از 875 هزار دانلود در کافه بازار، بیش از 17 هزار دانلود در ایران‌اپ، بیش از 143 هزار دانلود در سیب‌اپ و بیش از 49 هزار دانلود در گوگل‌پلی داشته است.

از ویژگی‌های اپلیکیشن ماکسیم، که سبب استقبال از این سامانه شده است، می‌توان به تماس رایگان بین راننده و مسافر، امکان رزرو سفر، انتقال باقیمانده پول نقد سفر به حساب مسافر، درخواست هم‌زمان چند سفر و گزینه «عجله دارم» اشاره کرد.

در تماس رایگان میان راننده و مسافر، هیچ‌کدام از طرفین نمی‌توانند شماره یکدیگر را مشاهده کنند و این تماس در بستر شبکه ماکسیم و به صورت رایگان انجام خواهد شد. با گزینه «رزرو سفر» شما می‌توانید از قبل و مثلاً برای ساعتی مشخص از فردا سفری را درخواست کنید. در صورت پذیرفتن درخواست شما از سوی راننده، او در ساعتی مشخص در محل موردنظر شما حضور خواهد داشت.

در پرداخت نقدی کرایه سفر، می‌توانید به جای دریافت بقیه پول از راننده، از او بخواهید که آن را به حساب کاربری‌تان منتقل کند و حساب شما از این طریق شارژ خواهد شد. همچنین با استفاده از اپلیکیشن ماکسیم می‌توانید با یک حساب کاربری هم‌زمان چند سفر را درخواست کنید. در گزینه «عجله دارم» این امکان وجود دارد که با اضافه کردن مبلغی به هزینه سفر، راننده را به پذیرفتن درخواست خود ترغیب کنید.

برای مطالعه این خبر در رسانه ها، اینجا کلیک کنید

logo-samandehi