بیانیه ماکسیم پیرو ابلاغیه نهادهای ذیربط

بیانیه ماکسیم پیرو ابلاغیه نهادهای ذیربط

07.07.2019
قوانین ماکسیمحقوق رانندگانحقوق مسافرانپشتیبانی ماکسیم

ماکسیم براساس ضوابط ابلاغی از جانب نهادهای ذیربط، همواره خود را به رعایت قوانین کشور و چارچوب‌های اخلاقی و عرفی جامعه ملزم می‌داند و در قوانین داخلی خود نیز کارکنان و همکاران راننده را به رعایت این موارد، از جمله حجاب، دعوت می‌کند.

فعالیت سامانه هوشمند خدمات حمل‌ونقل ماکسیم از مهرماه 1396 با دریافت مجوزهای موردنیاز از سوی مراجع دولتی آغاز شده است.

از جمله مزایای ورود سامانه‌های هوشمند به بازار جابه‌جایی مسافر و بار در ایران، بهبود خدمات ارائه‌شده، کاهش قیمت‌ها و افزایش نظارت و ایمنی سفرها بوده است و این دستاوردها در همه جای ایران موجب استقبال مسافران و رانندگان از سامانه‌هایی چون ماکسیم شده است.

بدون شک رسیدگی به اختلاف‌های احتمالی پیش‌آمده میان مسافر و راننده و حل آنها در سامانه‌های هوشمند خدمات حمل‌ونقل بسیار راحت‌تر از شیوه‌های سنتی حمل‌ونقل است؛ چراکه در این سامانه‌ها مشخصات سفر، راننده و مسافر، و نیز هزینه سفر با شفافیت کامل ثبت و به آنها رسیدگی می‌شود.

ماکسیم از همکاران محترم راننده و مسافران گرامی این سامانه تقاضا می‌کند که با رعایت قوانین، پاسداشت ارزش‌های اسلامی و رفتار همراه با احترام متقابل، فضایی مناسب برای سفرها ایجاد کنند. همچنین در صورت بروز هرگونه اختلاف در طول سفر، با پشتیبانی این شرکت تماس بگیرند و اطمینان داشته باشند که ماکسیم با هدف تسهیل تعامل میان راننده و مسافر وارد این عرصه شده است و همواره مدافع حقوق رانندگان محترم و مسافران گرامی خود خواهد بود.

همکاران محترم راننده ماکسیم توجه داشته باشند که نظرات مسافران درخصوص عملکرد آنها در بخش امتیازدهی بر میزان پیشنهاد سفر به آنها تأثیرگذار است و همچنین مسافران گرامی ماکسیم نیز به این نکته توجه داشته باشند که قوانین حاکم بر محیط داخل خودرو در سامانه ماکسیم از قوانین حاکم بر دیگر فضاهای عمومی شهرهای ایران تبعیت می‌کند؛ بنابراین خواهشمندیم که در رعایت شئونات اسلامی و عرفی جامعه کوشا باشید.

logo-samandehi