سال ۹۳ بود که اولین نشانه‌های حضور یک تاکسی اینترنتی در ایران برای کاربران علاقه‌مند به فناوری نمایان شد. قیمت‌های پایین‌تر، کیفیت بهتر و دسترسی ساده‌تر به خدمات باعث شد تا علاقه کاربران به این روش از جابجایی بیشتر شود و در نتیجه تاکسی‌های آنلاین دیگری مثل تپسی، کارپینو، دینگ و آژانسی نیز به این صنعت نوپا در ایران وارد شوند.

این البته پایان کار نبود و بازار حمل‌ونقل آنلاین ایران آن‌قدر برای شرکت‌ها جذابیت داشت که حتی شرکت بزرگ و بین‌المللی ماکسیم نیز تاکسی‌های خود را روانه خیابان‌های تهران و شهرستان‌ها کرد.

بدین ترتیب، ما با چند شرکت بزرگ و کوچک تاکسی آنلاین روبروییم که هرکدام ضعف‌ها و قوت‌های خاص خود را دارند، خصوصیاتی که می‌توانند کاربران مختلف را به خدمات یک تاکسی اینترنتی خاص علاقه‌مند کنند.

سایت برترین‌ها عملکرد تاکسی‌های آنلاین را از حیث طراحی اپلیکیشن، قیمت، پشتیبانی، گستردگی شهرها، و تعداد راننده‌ها و خودروها بررسی می‌کند تا کاربران طبق سلیقه خود، تاکسی اینترنتی مناسب را انتخاب کنند.

برای مطالعه ادامه مطلب به این لینک مراجعه کنید.

logo-samandehi