سؤال‌های پرتکرار رانندگان

سؤال‌های پرتکرار رانندگان

دریافت شماره‌ی کاربری و رمز عبور

درصورتی که شماره‌ی کاربری یا رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید:

ـ وارد اپلیکیشن شوید؛

ـ گزینه‌ی «ثبت‌نام» را لمس کنید؛

ـ پس از واردکردن مشخصات خود، شماره‌ی کاربری و رمز عبور

ازطریق پیامک برای شما ارسال می‌شود.



تغییر وسیله‌ی نقلیه

اگر می‌خواهید وسیله‌ی نقلیه‌ی خود را در اپلیکیشن تغییر دهید یا وسیله‌ی نقلیه‌ی جدید اضافه کنید، به‌صورت زیر اقدام کنید:

ـ وارد منوی سه خط شوید؛

ـ بخش «پروفایل» را انتخاب کنید؛

ـ بخش «وسیله نقلیه» را انتخاب کنید.




سهمیه‌ی بنزین

جهت اطلاع از مانده‌ی اعتبار سوخت، تاریخچه‌‌‌ی برداشت اعتبار،‌ تاریخچه‌ی واریز اعتبار و خدمات مربوط به رمز، به سایت سماس در آدرس زیر مراجعه کنید:

http://samas.moi.ir/


درخواست‌هایی که توسط اپراتور ثبت می‌شوند

این درخواست‌ها با نماد ویژه‌ی زیر در درخواست قابل‌مشاهده هستند.

درخواست‌هایی که ازطریق اپلیکیشن ثبت می‌شوند نسبت به درخواست‌هایی که ازطریق اپراتور ثبت می‌شوند برای مسافران ارزان‌تر هستند، بدین‌ترتیب مبلغ اضافی که جهت خدمات مرکز تماس به مبلغ درخواست اضافه می‌شود، قسمتی از درآمد راننده محسوب نمی‌شود. پس از این‌که مسافر مبلغ درخواست را به شما پرداخت کند، مبلغ مربوط به اپراتور از حساب شما کسر می‌شود.



افزایش اعتبار حساب و پرداخت حق کمیسیون

برای این‌که درخواست‌ها را اجرا کنید باید به میزان حق کمیسیون درخواست موردنظر، اعتبار در حساب کاربری خود داشته باشید. توصیه می‌شود همیشه حساب کاربری خو را طبق روش زیر شارژ‌ کنید:

ـ وارد بخش «مالی» در منوی سه خط شوید؛

ـ بخش «افزایش اعتبار» را انتخاب کنید.



ارائه‌ی خدمات مالی

مانند افزایش اعتبار حساب، کسر مبلغ و … ممکن است با کمی تأخیر در اپلیکیشن اعمال شوند.

لطفاً شکیبا باشید.


اطلاع از جزئیات گردش حساب

جهت اطلاع از جزئیات گردش حساب خود، وارد بخش «وجه» در منوی سه خط شوید و گزینه‌ی «حساب‌ها وکارت‌ها»، سپس «گردش حساب» را انتخاب کنید.


برای افزایش رتبه‌ی خود سعی کنید درخواست‌های ستاره‌دار را بیشتر اجرا کنید تا رتبه‌‌ی شما سریع‌تر بالا رود.


انتقال وجه به کارت بانکی

شما می‌توانید به دو روش مبالغ را از حساب کاربری به کارت بانکی خود انتقال دهید.

روش اول: به‌صورت دستی

بدین‌صورت که شما خودتان درخواست انتقال وجه با مبلغ موردنظر خود را از روش زیر ارسال می‌کنید:

منوی اپلیکیشن «شرکت‌ها» «ماکسیم ایران» «انتقال وجه به کارت بانکی»

پس از نوشتن شماره‌ی شبای کارت بانکی، گزینه‌ی «ذخیره اطلاعات بانکی من برای عملیات‌های آتی» را انتخاب کنید تا اطلاعات شما در سیستم ذخیره شود.


روش دوم:

به‌صورت خودکار

اگر می‌خواهید مبالغ حساب کاربری خود را به‌صورت روزانه و به‌طور خودکار دریافت کنید، حتماً باید یک‌بار درخواست برداشت وجه را به‌صورت دستی طبق روش اول ارسال کنید. درغیراین‌صورت امکان فعال‌کردن قابلیت «برداشت خودکار وجه» فراهم نخواهد شد.

بعد از این‌که درخواست برداشت وجه را یک‌بار به‌صورت دستی ارسال کردید، می‌توانید قابلیت «برداشت خودکار وجه» را از مسیر زیر فعال کنید:

پشتیبانی صفحه‌ی کاربری راننده فعال‌سازی «برداشت خودکار وجه»

درنظر داشته باشید که بعد از فعال‌کردن این قابلیت، مبالغ به‌صورت روزانه به کارت بانکی شما انتقال داده می‌شود و مبلغ ۳۰,۰۰۰ تومان (در شهر تهران مبلغ ۵۰,۰۰۰ تومان) به‌صورت پیش‌فرض جهت اجرای درخواست‌های بعدی در حساب کاربری شما باقی می‌ماند.

در روش «برداشت خودکار وجه» بخشی با عنوان «حداقل موجودی غیرقابل برداشت» لحاظ شده است. چنانچه تمایل دارید مبلغ بیشتری از مبلغ پیش‌فرض در حساب کاربری شما باقی بماند؛ می‌توانید مبلغ موردنظر خود را در این بخش وارد کنید.


هنگامی‌که می‌خواهید روش «انتقال خودکار وجه» را فعال کنید، نمایه‌ی «❓» را لمس کنید تا توضیحات تکمیلی در این زمینه برای شما نمایش داده شود.

درنظر داشته باشید که بعد از فعال‌کردن این قابلیت، مبالغ به‌صورت روزانه به کارت بانکی شما انتقال داده می‌شود و مبلغ ۳۰,۰۰۰ تومان (در شهر تهران مبلغ ۵۰,۰۰۰ تومان) به‌صورت پیش‌فرض جهت اجرای درخواست‌های بعدی در حساب کاربری شما باقی می‌ماند.

در روش «برداشت خودکار وجه» بخشی با عنوان «حداقل موجودی غیرقابل برداشت» لحاظ شده است. چنانچه تمایل دارید مبلغ بیشتری از مبلغ پیش‌فرض در حساب کاربری شما باقی بماند؛ می‌توانید مبلغ موردنظر خود را در این بخش وارد کنید.


تماس با مسافر قبل از راه‌افتادن به سمت مبدأ

پس از این‌که درخواست را پذیرش می‌کنید، برای اطمینان از این‌که مسافر منتظر شما می‌ماند، قبل از راه‌افتادن به سمت مبدأ حتماً با مسافر تماس بگیرید و بعد به سمت مبدأ حرکت کنید.

شما می‌توانید به‌راحتی و خیلی سریع با کارشناسان «ماکسیم» ارتباط برقرار کنید.

پیام خود را در بخش «پشتیبانی» در بخش «ارتباط با ما» یادداشت کنید.

کارشناسان در سریع‌ترین زمان ممکن پیام شما را بررسی خواهند کرد.


logo-samandehi