رشد 100درصدی تعداد رانندگان زن با آغاز به کار تعرفه بانوان ماکسیم

تعرفه بانوان ماکسیم پس از گذشت یک سال از آغاز به کار، هم اکنون در بیش از 110 شهر کشور فعال بوده و آماده ارائه سرویس به بانوان راننده و مسافر سراسر کشور است.

تعرفه بانوان ماکسیم به دلیل دارا بودن تعرفه تشویقی در این سرویس، امکان درآمدزایی بیشتری برای بانوان راننده را فراهم کرده است. از جمله مزایای استفاده از تعرفه بانوان ماکسیم می توان به ساعت کاری دلخواه برای بانوان راننده بدون محدودیت و نیز امنیت بالای سفر اشاره کرد.

باتوجه به ویژگی های خاص اپلیکیشن راننده ماکسیم، بانوان راننده همکار با ماکسیم می توانند از ویژگی انتخاب محدوده فعالیت دلخواه استفاده کنند و از این طریق فقط سفارش هایی در محدوده جغرافیایی خاص و یا به مقاصد خاص یا با مبداءهای خاص را انتخاب کنند.

ارائه خدمات متمایز در بیش از 110 شهر کشور برای بانوان راننده ماکسیم سبب شده که این سرویس تاکنون و در مدت یک سال فعالیت خود افتخار همکاری با هزاران راننده خانم را داشته باشد.

مقایسه آمار تعداد رانندگان زن ماکسیم قبل و بعد از آغاز به کار تعرفه بانوان، حاکی از رشد 100 درصدی بوده و این موضوع نشان دهنده استقبال بانوان راننده از ویژگی های این تعرفه ماکسیم است.

برای مطالعه ادامه خبر به این لینک مراجعه کنید.

logo-samandehi