جغرافیای فعالیت سامانه‌ی «ماکسیم» به ۱۶ شهر دیگر گسترش یافت.

جغرافیای فعالیت سامانه‌ی «ماکسیم» به ۱۶ شهر دیگر گسترش یافت.

1399.07.02
ماکسیم در ایرانشهرهای ماکسیم

کاربران از شمال تا جنوب ایران در شهرهای کلاردشت، رامسر، بازرگان، تربت حیدریه، کنگان، سلمان‌شهر، پلدشت، جهرم، کوهدشت، ملکان، سردشت، اقلید، کاشمر، کوهپایه، محمدآباد ریگان و چابهار امکان استفاده از خدمات سامانه‌ی «ماکسیم» را پیدا کردند.

کاربران سامانه در شهرهای مذکور می‌توانند درخواست‌ خود را با انتخاب تعرفه‌‌های «اقتصادی» و «بانوان» ثبت کنند. همچنین تعرفه‌های «خرید و تحویل کالا» برای خرید مایحتاج روزانه و «پیک مرسولات» نیز دردسترس کاربران در شهرهای جدید قرار گرفته است.

سامانه‌، درخواست‌ها را ازطریق اپلیکیشن «ماکسیم»، وب‌سایت و شماره‌ی تلفن ۱۶۱۱ پذیرش می‌کند. برای سفرهای دسته‌جمعی و پرجمعیت، امکان ثبت چند درخواست به‌صورت هم‌زمان وجود دارد. همچنین امکان ثبت درخواست با چند مقصد، تغییر مقصد هنگام سفر و رزرو وسیله‌ی نقلیه نیز پیش‌بینی شده است. ازجمله قابلیت‌ها و خدمات مهم دیگری که امکان بهره‌مندی از مزایای آن‌ها برای کاربر وجود دارد، می‌توان به این موارد اشاره کرد: امکان اشتراک‌گذاری مسیر سفر با دیگران به‌صورت آنلاین، امکان اعلام همراه‌داشتن کودک، حیوانات خانگی و چمدان و بار، نداشتن پول خرد، نیاز به کمک راننده و ملاقات با تابلو در مبدأ.

رانندگان برای اجرای درخواست‌ها از اپلیکیشن ویژه‌ای با عنوان «Taxsee Driver» استفاده می‌کنند.

درحال حاضر خدمات سامانه‌ی «ماکسیم» در بیش از ۱۷۰ شهر ایران ارائه می‌شود! سامانه همواره تلاش می‌کند جغرافیای ارائه‌ی خدمات خود را گسترش دهد.

logo-samandehi