آغاز فعالیت شرکت بین المللی ماکسیم در ایران

ماکسیم با ورود به بازار سرویس درخواست خودرو اینترنتی ایران در کنار دیگر شرکت های ارائه دهنده این خدمات، به عنوان نخستین شرکت بین المللی در کشور، فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی ماکسیم، فعالیت سرویس درخواست خودرو اینترنتی ماکسیم هم اکنون در شهرهای تهران، ساری، شیراز و کرمانشاه برقرار بوده و دیگر شهرهایی که ماکسیم در حال بررسی بازار آنها برای شروع به کار است شامل مشهد، کرج، اصفهان، تبریز، رشت، اهواز و قم می شود.

هدف عمده ماکسیم از حضور در بازار ایران، ادامه مسیر تبدیل شدن به برندی جهانی جهت برقراری امکان استفاده مشتریان خود از این سرویس در کشورهای مختلف بوده و علاوه بر آن احترام یکسان برای حقوق مسافران و رانندگان خود، پشتیبانی از خدمات آنلاین و آفلاین به طور همزمان و توسعه متوازن در شهرهای مختلف ایران و عدم تمرکز در برخی شهرهای خاص را به عنوان دیگر اهداف خود در ایران عنوان کرده و با شعار « فقط بگو کجا بریم!» وارد بازار شده است.

از جمله خدمات متمایز ماکسیم در ایران می توان به انتخاب محدوده فعالیت توسط راننده، امکان درخواست خودرو در دیگر کشورهایی که ماکسیم در آن حضور دارد، امکان رزرو خودرو برای ساعت ها و روزهای خاص، انتخاب چندین مقصد بدون محدودیت، برخورداری از 4 سرویس اقتصادی، لوکس، بیزنس و بانوان، برخورداری از حمل و نقل مسافر با موتورسیکلت و درخواست چندین خودرو به صورت همزمان اشاره کرد.

سرویس درخواست خودرو اینترنتی ماکسیم که کار خود را از سال 2003 در روسیه آغاز کرده، هم اکنون در بیش از ۲۰۰ شهر روسیه و کشورهایی همچون بلاروس، گرجستان، قزاقستان، تاجیکستان، اوکراین، بلغارستان، آذربایجان، ایتالیا و ایران در حال فعالیت بوده و هم اکنون در حال سازگاری اپلیکیشن بین المللی خود با نقشه و نیازهای روز بازار ایران است.

این شرکت در نظر دارد در گام نخستین و پس از راه اندازی مرکز تماس و توسعه خدمات، کارمندان خود را بدون احتساب رانندگان به 1500 نفر افزایش دهد.

لازم به ذکر است ماکسیم، شرکت مستقلی در ایران بوده که همه بخش های آن توسط مدیران و نیروهای متخصص ایرانی اداره شده و ارتباط آن با شرکت بین المللی ماکسیم در بخش انتقال تجربه ها و نیز امکان استفاده مشتریان ایرانی از این سرویس در کشورهایی بوده که در آن فعالیت می کند.

logo-samandehi