ماکسیم در رسانه‌ها؛ تجربه همکاری با شرکتی بین‌المللی

ماکسیم در رسانه‌ها؛ تجربه همکاری با شرکتی بین‌المللی

1397.07.01
مهرماکسیم در رسانه هارانندگانرانندگان ماکسیم

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، ماکسیم از نخستین روزهای حضور خود در ایران از امکاناتی خبر می‌داد که برای مسافران و رانندگان در نظر گرفته بود، امکاناتی همچون رزرو خودرو، انتخاب چند مقصد بدون محدودیت، سیستم ارتباط مستقیم (چت) بین راننده و مسافر و افزایش قیمت از جمله این خدمات متمایز بودند. در این یادداشت به برخی امکانات اپلیکیشن ماکسیم برای رانندگان همکار با این شرکت نگاه می‌اندازیم. ماکسیم شرکتی بین‌المللی است که علاوه بر ایران در کشورهایی همچون روسیه، ایتالیا، اوکراین، قزاقستان، گرجستان، قرقیزستان، بلغارستان، تاجیکستان، بلاروس، اندونزی، آذربایجان و شیلی فعالیت می‌کند. این سامانه فقط در روسیه در بیش از ۲۸۰ شهر فعال است.

انتخاب وضعیت‌های متفاوت پذیرفتن درخواست

یکی از خدمات متمایز اپلیکیشن ماکسیم برای رانندگان، امکان استفاده از وضعیت‌های «خودکار» و «دستی» برای رانندگان این سامانه است. در وضعیت خودکار، سامانه ماکسیم براساس معیارهایی مشخص درخواست‌هایی را برای نزدیک‌ترین راننده‌های حاضر در محدوده ارائه می‌کند و راننده این امکان را دارد که از بین آنها یکی را انتخاب کند.

اما در حالت دستی راننده می‌تواند درخواست‌های دریافتی خود را شخصی‌سازی کند. مواردی همچون محدوده انجام درخواست‌ها و مبدأها و مقصدهای مشخص از جمله این امکانات‌اند. راننده می‌تواند به اختیار خود فقط سفارشاتی را دریافت کند که در محدوده خاصی از شهر انجام می‌شوند و یا تنها آنهایی را دریافت کند که به مقاصد مشخصی می‌روند. با توجه به این موارد می‌توان گفت که رانندگان همکار با ماکسیم قدرت انتخاب بیشتری نسبت به دیگر سامانه‌ها برای قبول درخواست‌های خود دارند.

ارائه درخواست‌های مشخص و بدون ابهام

یکی از مشکلاتی که در بیشتر سامانه‌های درخواست خودرو وجود دارد، ابهام در برخی وضعیت‌های سفر است که موجب لغو سفر از سوی راننده یا مسافر می‌شود، مواردی همچون تأخیر، داشتن بار اضافه و ...؛ اما در اپلیکیشن ماکسیم برای همه این موارد گزینه‌هایی در نظر گرفته شده تا ابهام در سفر برای مسافر و راننده به حداقل برسد.

راننده قبل از پذیرفتن درخواست می‌تواند مواردی همچون قیمت، میزان هزینه اضافی بابت داشتن بار یا تسریع در درخواست، زمان رزرو و برنامه سفر را مشاهده کند. این موارد سبب می‌شوند که تعداد درخواست‌های لغوشده از سوی مسافر یا راننده به دلیل ابهام در نحوه انجام سفر به حداقل برسد.

تجربه همکاری با شرکتی بین‌المللی


درآمد بیشتر رانندگان با ارائه خدمات ویژه

گزینه‌هایی در هنگام ثبت درخواست در نظر گرفته شده‌اند تا راننده بتواند درآمد بیشتری کسب کند. مسافر می‌تواند به دلیل همراه داشتن بار یا چمدان مقداری به هزینه سفر اضافه کند تا اجرای آن درخواست برای راننده جذاب‌تر باشد. همچنین گزینه افزایش قیمت در موقعیتی که مسافر برای درخواست خود عجله دارد، می‌تواند به درآمد بیشتر راننده منجر شود.

هنگامی که در خلال سفر، مسافر به دریافت خدمات بیشتری همچون تغییر مسیر، اضافه شدن بار یا توقف موقت نیاز داشته باشد، راننده می‌تواند نوع درخواست را تغییر دهد. قیمت درخواست براساس خدمات تازه به طور خودکار تغییر خواهد کرد.

همچنین در اپلیکیشن راننده‌های ماکسیم، گزینه (SOS) یا زنگ هشدار وجود دارد که برای شرایط اضطراری است. در شرایط اضطراری راننده می‌تواند برای دیگر رانندگان پیام هشدار بفرستد که جان او در خطر است. با انتخاب این گزینه دیگر رانندگان ماکسیم این پیام را همراه با موقعیت راننده دریافت می‌کنند و می‌توانند به همکار خود در چنین موقعیت‌هایی کمک کنند.

سامانه درخواست خودرو ماکسیم پس از۱۱ ماه حضور در ایران هم‌اکنون در ۵۰ شهر کشور یعنی تهران، ساری، شیراز، کرمانشاه، اصفهان، قم، بندرعباس، کرج، همدان، اهواز، مشهد، کرمان، تبریز، زاهدان، اردبیل، اراک، سنندج، رشت، یزد، زنجان، ارومیه، گرگان، خرم‌آباد، قزوین، ساوه، دزفول، بروجرد، شهریار، اسلامشهر، شهرقدس، بیرجند، ملایر، نیشابور، بابل، خوی، دهدشت، قائم‌شهر، بجنورد، مهاباد، شاهرود، ورامین، سبزوار، بوشهر، آمل، نجف‌آباد، ملارد، ایلام، قرچک، خمینی‌شهر و کاشان فعالیت خود را آغاز کرده که تعداد این شهرها همواره در حال افزایش است.

برای شروع همکاری با این نشان تجاری بین‌المللی به سایت ماکسیم به نشانی taximaxim.ir مراجعه کرده، در بخش مربوط به رانندگان با تکمیل فرم درخواست همکاری، به کمک ماکسیم و خودرو شخصی خود درآمد کسب کنید.

منبع خبر: mehrnews.com/news/4405256

logo-samandehi