​آغاز به کار خدمات نوین حمل‌ونقلی ماکسیم؛ معرفی تعرفه‌های «حمل بار» و «موتورسیکلت»

​آغاز به کار خدمات نوین حمل‌ونقلی ماکسیم؛ معرفی تعرفه‌های «حمل بار» و «موتورسیکلت»

1398.03.08
موتورسیکلتحمل بارماکسیمخدمات ماکسیمتعرفه های ماکسیم

تعرفه‌های «حمل بار» و «موتورسیکلت» ماکسیم دو سرویس جدید این سامانه‌اند که به تازگی کار خود را در تهران آغاز کرده‌اند و به زودی در همه 100 شهر فعال ماکسیم راه‌اندازی خواهند شد.

آغاز به کار تعرفه «خودروهای سبک باری» ماکسیم در 40 شهر ایران

تعرفه «خودروهای سبک باری» ماکسیم سرویسی جدید از سامانه هوشمند حمل‌ونقل ماکسیم است که به کمک آن صاحبان بار و رانندگان می‌توانند خدمات خود را به صورت هوشمند انجام دهند.

این سرویس در سال 97 نخستین سفر خود را در تهران انجام داد و هم‌اکنون در 40 شهر ایران فعالیت خود را آغاز کرده است. این سرویس اکنون در شهرهای تهران، کرمانشاه، اصفهان، گرگان، قم، اراک، همدان، سنندج، اهواز، ساری، تبریز، یزد، قزوین، ایلام، کرج، اردبیل، نیشابور، اسلامشهر، مهاباد، ارومیه، قائمشهر، شاهرود، شهرکرد، خوی، گنبدکاووس، بابل، ملایر، ساوه، آمل، سمنان، بجنورد، سبزوار، دزفول، رفسنجان، خرم‌آباد، سقز، شهریار، بوکان، آبادان و ورامین فعال است. تعرفه «خودروهای سبک باری» به زودی در همه شهرهای ماکسیمی فعال خواهد شد. سرویس جدید ماکسیم در برخی از شهرها، از جمله بوکان، نخستین سرویس ارائه‌شده آنلاین در این زمینه محسوب می‌شود.

هزینه حمل بار در تعرفه «خودروهای سبک باری» به دو صورت محاسبه می‌شود؛ نرخ «عادی» و نرخ «خودرو در اختیار ساعتی». نرخ عادی برای زمانی است که درخواست‌کننده بارگیری و تخلیه بار سریعی دارد. در این نرخ، پنج دقیقه برای ابتدای بارگیری و پنج دقیقه برای انتهای تخلیه زمان در نظر گرفته شده است. در صورتی که مدت زمان بارگیری یا تخلیه بیشتر از این 5 دقیقه باشد، به صورت خودکار مبلغی به هزینه سفر اضافه خواهد شد.

در این روش می‌توان سفارش خود را به صورت آنلاین، با استفاده از اپلیکیشن یا وب‌سایت ماکسیم، یا به صورت آفلاین و با شماره‌گیری 1611 انجام داد.

نرخ خودرو در اختیار ساعتی برای زمانی است که درخواست‌کننده نیاز به در اختیار داشتن یک وسیله باربری در مدت زمانی مشخص دارد. در این نرخ، درخواست‌کننده در ابتدا مدت زمان موردنیاز خود را اعلام می‌کند و هزینه سفر بدون در نظر گرفتن مدت بارگیری و تخلیه و نیز مدت جابه‌جایی، برای او محاسبه می‌شود. لازم به توضیح است که استفاده از نرخ در اختیار ساعتی فقط از طریق شماره تماس 1611 انجام می‌شود.

گزینه «کمک راننده» برای شرایطی مناسب است که مسافر به کمک راننده جهت بارگیری و تخلیه وسایل خود نیاز دارد که در این صورت مبلغی به هزینه جابه‌جایی اضافه خواهد شد. لازم به ذکر است که حداکثر وزن حمل بار در این سامانه 2 تن است. ماکسیم از صاحبان خودروهای باربری در همه 100 شهر فعال خود برای آغاز همکاری با سرویس حمل‌ونقل بین‌المللی‌اش دعوت می‌کند.

با تعرفه «موتورسیکلت» ماکسیم، زودتر و ارزان‌تر به مقصد برسید

تعرفه موتورسیکلت ماکسیم برای نخستین بار در شهر تهران فعال شد. از این پس مسافرانی که قصد دارند سریع‌تر به مقصد برسند، می‌توانند از تعرفه جدید سامانه ماکسیم با نام موتورسیکلت استفاده کنند. در حال حاضر تعرفه‌های هزینه‌ای ماکسیم برای موتورسیکلت حدود 20% کمتر از رقبا است. بنابراین، با تعرفه موتورسیکلت ماکسیم می‌توانید سفری سریع‌تر و ارزان‌تر داشته باشید.

برای استفاده از تعرفه جدید ماکسیم می‌توانید از طریق وب‌سایت ماکسیم، اپلیکیشن ماکسیم و تماس تلفنی با سامانه 1611 درخواست سفر کنید. لازم به یادآوری است که در این تعرفه فقط یک نفر می‌تواند از سرویس استفاده کند و برای هر موتورسیکلت ارائه خدمات به بیش از یک نفر مجاز نیست. در آینده‌ای نزدیک، سرویس تحویل بار با موتورسیکلت ماکسیم هم راه‌اندازی خواهد شد.

تعرفه موتورسیکلت ماکسیم هم‌اکنون در شهر تهران فعال است و اولین سفر در آن انجام شده است. این تعرفه به زودی در دیگر 100 شهر ماکسیمی فعال خواهد شد.

logo-samandehi