تعرفه ”خرید و تحویل کالا”ی ماکسیم: حافظ سلامت کاربران دربرابر کرونا

تعرفه ”خرید و تحویل کالا”ی ماکسیم: حافظ سلامت کاربران دربرابر کرونا

1399.01.19
خرید و تحویل کالاماکسیم علیه کرونا

ماکسیم جهت حفظ سلامت کاربران خود از ویروس کرونا، تعرفه جدیدی را با نام ”خرید و تحویل کالا” راه‌اندازی کرد.

به گزارش روابط عمومی ماکسیم، با شیوع ویروس کرونا برای حفظ سلامت شهروندان و حمایت از طرح فاصله‌‌گذاری اجتماعی، هم‌اکنون تعرفه ”خرید و تحویل کالا” در ۳7 شهر ایران فعال شده است. تعرفه ”خرید و تحویل کالا” به کاربران ماکسیم این امکان را می‌دهد که خریدهای خود را بدون خروج از خانه انجام دهند.

در این تعرفه، کاربر درخواست خرید خود را در اپلیکیشن ثبت می کند؛ سپس اقلام موردنیاز خود را دم در منزل از راننده ماکسیم تحویل می‌گیرد. راننده نیز با تحویل کالا و ارائه فاکتور و رسید پرداخت، هزینه تحویل کالا و اقلام خریداری‌شده را دریافت خواهد کرد.

تعرفه ”خرید و تحویل کالا” هم‌اکنون در 37 شهر تهران، کرج، اصفهان، گرگان، قم، ایلام، گنبدکاووس، بیرجند، بجنورد، بوکان، دزفول، خوی، مهاباد، ملایر، مراغه، نیشابور، نوشهر، رفسنجان، سبزوار، سقز، ساوه، سمنان، شهرکرد، شاهرود، سیرجان، زاهدان، آزادشهر، چالوس، نجف‌آباد ، اندیمشک، بم، بندرانزلی، بروجن، هشت‌پر، کلاله، ماکو و نقده فعال است و به‌زودی در کلیه شهرهای تحت پوشش ماکسیم فعال خواهد شد.

سامانه خدمات حمل‌ونقل ماکسیم با همراهی شهروندان و زحمات کادر درمانی، امیدوار است که زنجیره شیوع کرونا هرچه زودتر قطع شود و سلامت و آرامش به خانه هموطنان ایرانی بازگردد.

logo-samandehi