ارسال هوشمند بسته با ماکسیم

ارسال هوشمند بسته با ماکسیم

1399.02.31
پیک مرسولاتتعرفه های ماکسیمتعرفه پیک مرسولات

تعرفه «پیک مرسولات» ماکسیم امکان ارسال هوشمند، سریع و به‌صرفه انواع مرسولات را فراهم کرده است.

به گزارش روابط عمومی ماکسیم، تعرفه جدید ماکسیم با عنوان «پیک مرسولات» آغاز به‌کار کرده است. کاربران ماکسیم می‌توانند با استفاده از این تعرفه، انواع مرسولات خود را به تمام نقاط شهر ارسال کنند. ارسال ازطریق پیک ماکسیم و در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

تعرفه «پیک مرسولات» ماکسیم با کمترین هزینه مرسولات کاربران را ارسال می‌کند.

برای استفاده از سرویس «پیک مرسولات» ماکسیم کافی است اپلیکیشن ماکسیم را از سایت ماکسیم، کافه بازار یا سیب‌اپ دانلود کرده، پس از ورود به اپلیکیشن و انتخاب مبدأ و مقصد، تعرفه پیک مرسولات را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید در بخش «اطلاعات تکمیلی» نوع وسیله نقلیه‌ای را که تمایل دارید ارسال به‌وسیله آن صورت ‌بگیرد مشخص کنید. این وسیله نقلیه می‌تواند خودرو سواری، موتورسیکلت یا دوچرخه باشد. ‏بنابر انتخاب شما پیک می‌تواند پیاده نیز مرسولات را به مقصد موردنظر برساند.‏

کاربران ماکسیم می‌توانند هزینه تعرفه «پیک مرسولات» را به صورت نقدی یا غیرنقدی پرداخت کنند.

اپلیکیشن ماکسیم امکان رزرو پیک مرسولات را نیز فراهم کرده است. برای استفاده از این امکان می‌توان سرویس را برای روز و ساعت موردنظر رزرو کرد.

کاربران کلیه شهرهای تحت پوشش ماکسیم از جمله تهران، کرج، زنجان، یزد، تبریز، اصفهان، شیراز، شهرکرد، همدان، سنندج، اراک، قم، قزوین، اردبیل، کرمان، سقز، خرمشهر، سبزوار، رشت، کرمانشاه، ایلام، نجف‌آباد، مراغه، مهاباد، لاهیجان، کاشان، اهواز، آبادان و ... می‌توانند از تعرفه «پیک مرسولات» ماکسیم استفاده کنند.

logo-samandehi