تعرفه جدید «بین‌شهری ویژه» در اپلیکیشن ماکسیم فعال شد

تعرفه جدید «بین‌شهری ویژه» در اپلیکیشن ماکسیم فعال شد

1399.10.02
شهرهای ماکسیمتعرفه بین‌شهریبین‌شهری ویژه

تعرفه جدید «بین‌شهری ویژه» شامل خودروهایی با عمر کمتر از ۱۰ سال می‌شوند که از ایمنی و کیفیت بیشتری برخوردار هستند. در این تعرفه جدید دیگر ماشین‌هایی مانند پراید و تیبا وجود ندارند و در مقابل خودروهای خارجی با عمر کمتر از ۱۵ سال قرار دارند. کاربران «ماکسیم» می‌توانند در سفرهای بین‌شهری از این قابلیت جدید استفاده کنند.

کاربران می‌توانند با انتخاب یکی از روش‌های زیر درخواست خودرو داشته باشند:

۱- درخواست تلفنی خودرو با شماره‌گیری ۱۶۱۱

۲- درخواست خودرو از طریق درخواست آنلاین تاکسی در وب‌سایت «ماکسیم»

۳- با استفاده از اپلیکیشن «ماکسیم»

در درخواست اینترنتی خودرو، کاربران باید مبدأ و مقصد مورد نظر برای سفرهای بین شهری را مشخص کرده و گزینه خودروی سواری «بین‌شهری ویژه» را انتخاب کنند تا درخواست توسط خودروهایی خاص‌تر و با امکانات بیشتر پذیرفته شود.

همچنین مسافران می‌توانند در قسمت «خدمات تکمیلی» از گزینه‌های زیر برای بهره بردن از خدمات بهتر استفاده کنند:

۱- کودک همراه دارم

۲- چمدان و وسایل همراه دارم

۳- به کمک راننده احتیاج دارم (راننده علاوه‌بر ارائه خدمات حمل و نقل، می‌تواند خدمات دیگری مانند کمک به حمل وسایل تا نقطه معین یا تعویض چرخ خودرو هم ارائه دهد.)

۴- استقبال به همراه تابلو (مسافران می‌توانند نام و نام خانوادگی مسافر را برای نوشتن روی تابلوی استقبال در قسمت «اطلاعات تکمیلی» یادداشت کنند.)

۵- درخواست کولر یا بخاری

همچنین هر مسافر می‌تواند مواردی را که مهم می‌داند در قسمت «اطلاعات تکمیلی» یادداشت کند تا راننده آن‌ها را مشاهده نماید.

تعرفه «بین‌شهری ویژه» اخیرأ در اپلیکیشن «ماکسیم» و در ۱۲ شهر ایران فعال شده است. این تعرفه شامل شهرهای گنبدکاووس، خوی، بوکان، تهران، کرج، قم، رفسنجان، ساوه، اصفهان، شهرکرد، نجف آباد و بجنورد می‌شود.

از حالا سفرهای بین‌شهری خود را با تعرفه جدید «بین‌شهری ویژه» تاکسی اینترنتی «ماکسیم» با ایمنی و راحتی بیشتری انجام دهید.

logo-samandehi