بستر بومی همراه با کیفیت جهانی

بستر بومی همراه با کیفیت جهانی

1400.08.12
تاکسی ماکسیمماکسیم در ایرانشهرهای ماکسیم

با ورود اینترنت به کسب و کارهای مختلف و رشد فراگیر آن، سرانجام حمل و نقل نیز به جریان آنلاین شدن پیوست. در این دوره، شرکت های مختلف حمل و نقل یا درخواست آنلاین خودرو در کشورهای توسعه یافته فعالیت خود را آغاز نمودند.

تاکسی اینترنتی ماکسیم در سال 2003 در روسیه فعالیت خود را شروع نمود و با توجه به ظرفیت های موجود، توسعه دهندگان این پلتفرم تصمیم گرفتند تا پا را از مرز فراتر بگذارند و با شناسایی کشورهای مختلف، این خدمات را به سایر مردم جهان از جمله ایران نیز عرضه کنند.

اگرچه ماکسیم، شرکت مستقلی در ایران بوده و همه بخش های آن توسط مدیران و نیروهای متخصص ایرانی اداره می شود، اما در انتقال تجربه ها و نیز امکان استفاده مشتریان ایرانی از این سرویس در کشورهای دیگر به این زنجیره جهانی متصل است.آنچه شما برای استفاده از خدمات ماکسیم در سراسر دنیا احتیاج دارید همان نرم افزاری است که اکنون بر روی تلفن همراه خود دارید!

اگر اپلیکیشن مسافر ماکسیم را هنوز دانلود نکرده‌اید، هم اکنون دریافت کنید!

امروزه بعد از گذشت کمتر از چهار سال از آغاز فعالیت ماکسیم در ایران می توان به جرات گفت که این برند جزو سه برند برتر درخواست تاکسی آنلاین است و از لحاظ تعداد شهرهای تحت پوشش خود بر سکوی نخست ایستاده است و در 184 شهر ایران فعالیت دارد؛ این بدان معنی است که شما میتوانید آسوده به تمام ایران سفر کنید و از خدمات متنوع این سامانه استفاده کنید.

تعرفه های اقتصادی، بانوان، موتور سیکلت ویژه بسته و مسافر، وانت، خودروبر و ... بخشی از خدمات سامانه درخواست آنلاین خودرو ماکسیم است. این خدمات فقط به سفرهای درون شهری محدود نمی شود و میتوانید کیفیت را در سفرهای بین شهری خود نیز تجربه کنید!

این شرکت با تکیه بر دانش روز و با نیاز سنجی مداوم مشتریان خود، همواره امکانات جدیدی را به نرم افزار مسافران و رانندگان خود اضافه میکند. امکاناتی نظیر رزرو سفرها، تعرفه ساعتی، تعرفه گردشگری از جمله این ویژگی هاست که آسایش و امنیت را هم برای مسافران و هم برای رانندگان فراهم می آورد.

logo-samandehi