پس از تهران، ماکسیم فعالیت خود را در شهر ساری آغاز کرد.

سرویس درخواست تاکسی اینترنتی ماکسیم پس از آغاز به کار خود در تهران از هم اکنون در شهر ساری نیز در دسترس قرار گرفت.

ساروی های عزیز می توانند با دانلود اپلیکیشن «ماکسیم» از گوگل پلی، بازار و سیب‌اَپ و یا با مراجعه به سایت رسمی ماکسیم به آدرس www.taximaximapp.ir به سرویس بین المللی ماکسیم بپیوندند.

از جمله خدمات متمایز ماکسیم در ایران می توان به انتخاب محدوده فعالیت توسط راننده، امکان درخواست خودرو در دیگر کشورهایی که ماکسیم در آن حضور دارد، امکان رزرو خودرو برای ساعت ها و روزهای خاص، انتخاب چندین مقصد بدون محدودیت، برخورداری از سرویس اقتصادی، برخورداری از حمل و نقل مسافر با موتورسیکلت و درخواست چندین خودرو به صورت همزمان اشاره کرد.

ماکسیم سرویس درخواست تاکسی اینترنتی بوده که یکی از اهداف خود را توسعه متوازن در همه شهرهای ایران عنوان کرده و در همین راستا پس از دومین ماه حضور خود در ایران، فعالیت خود در شهر ساری را آغاز کرده است.

هم اکنون سرویس اقتصادی برای سفارش در دسترس بوده و به زودی تعرفه های دیگر ماکسیم از جمله سرویس بانوان، لوکس و بیزینس در دسترس خواهد بود.

رانندگان و مسافران ساروی می توانند برای استفاده از خدمات ماکسیم، با دانلود اپلیکیشن مختص به خود به ماکسیم بپیوندند. منتظر حضور ماکسیم در شهر خود باشید.

logo-samandehi