طلوع ماکسیم، این بار از طاق بستان  "کرماشان"

طلوع ماکسیم، این بار از طاق بستان "کرماشان"

1396.11.03
کرمانشاهماکسیم در کرمانشاهماکسیم در ایراناستان ها

موقعیت جغرافیایی و کتیبه های بازمانده از کرمانشاه نشان می دهد که این شهر تاریخی از دیرباز گذرگاه بزرگ ترین راه های ارتباطی جهان بوده است و کرمانشاه، شاهدی تاریخی بر این اصل است که راه ها تمدن سازند.

به گزارش روابط عمومی ماکسیم، سرویس بین المللی درخواست خودروی آنلاین ماکسیم پس از آغاز به کار خود در تهران، ساری و شیراز از هم اکنون در شهر کرمانشاه نیز در دسترس قرار گرفت.

از جمله خدمات متمایز ماکسیم در ایران می توان به انتخاب محدوده فعالیت توسط راننده، امکان درخواست خودرو در دیگر کشورهایی که ماکسیم در آن حضور دارد، امکان رزرو خودرو برای ساعت ها و روزهای خاص، انتخاب چندین مقصد بدون محدودیت، برخورداری از سرویس اقتصادی، برخورداری از حمل و نقل مسافر با موتورسیکلت و درخواست چندین خودرو به صورت همزمان اشاره کرد.

"کرماشان"ی های عزیز می توانند با دانلود اپلیکیشن در گوگل پلی، بازار و سیب‌اَپ و یا مراجعه به سایت www.taximaximapp.ir از این سرویس خودروی آنلاین در شهر خود استفاده کنند.

ماکسیم سرویس درخواست تاکسی اینترنتی بوده که یکی از اهداف خود را توسعه متوازن در همه شهرهای ایران عنوان کرده و در همین راستا پس از دومین ماه حضور خود در ایران، فعالیت خود در شهرهای تهران، ساری، شیراز و کرمانشاه را آغاز کرده و در آینده نزدیک فعالیت خود در قم را نیز آغاز می کند.
با سرویس درخواست خودروی آنلاین ماکسیم می توانید از تعرفه های متنوعی برای شرایط متفاوت استفاده کنید. هم اکنون استفاده از سرویس «ماکسیم اقتصادی» در دسترس بوده و به زودی تعرفه های دیگر ماکسیم از جمله سرویس بانوان، لوکس و بیزینس در دسترس خواهد بود.

رانندگان و مسافران کرمانشاهی می توانند برای استفاده از خدمات ماکسیم، با دانلود اپلیکیشن مختص به خود به ماکسیم بپیوندند. منتظر حضور ماکسیم در شهر خود باشید.

logo-samandehi