آثار باستانی، معماری شهری و تاریخ و فرهنگ کهن اصفهان سبب شده که این شهر نه تنها برای ما ایرانیان بلکه در میان گردشگران دنیا نیز به نصف جهان شناخته شود؛ اما دیدن همه زیبایی های نصف جهان برای گردشگران ایرانی و خارجی به یک راهنمایی که شهر را مثل کف دستش بشناسد نیاز دارد.

به گزارش روابط عمومی ماکسیم، سرویس درخواست خودروی آنلاین ماکسیم پس از شروع فعالیت خود در تهران، ساری، شیراز و کرمانشاه از هم اکنون فعالیت خود را در اصفهان نیز آغاز کرد.

اصفهانی های عزیز و نیز گردشگران ایرانی و خارجی از هم اکنون می توانند با دانلود اپلیکیشن «ماکسیم» از گوگل پلی، بازار و سیب اَپ و یا با مراجعه به سایت رسمی ماکسیم به آدرس taximaximapp.ir از خدمات متمایز این سرویس استفاده کنند.

از جمله خدمات متمایز ماکسیم در ایران می توان به انتخاب محدوده فعالیت توسط راننده، امکان درخواست خودرو در دیگر کشورهایی که ماکسیم در آن حضور دارد، امکان رزرو خودرو برای ساعت ها و روزهای خاص، انتخاب چندین مقصد بدون محدودیت و درخواست چندین خودرو به صورت همزمان اشاره کرد.

با سرویس درخواست خودروی آنلاین ماکسیم می توانید از تعرفه های متنوعی برای شرایط متفاوت استفاده کنید. هم اکنون استفاده از سرویس «ماکسیم اقتصادی» در دسترس بوده و به زودی تعرفه های دیگر ماکسیم از جمله سرویس بانوان، لوکس و بیزینس در دسترس خواهد بود.

ماکسیم سرویس درخواست تاکسی اینترنتی بوده که یکی از اهداف خود را توسعه متوازن در همه شهرهای ایران عنوان کرده و در همین راستا پس از دومین ماه حضور خود در ایران، فعالیت خود در شهرهای تهران، ساری، شیراز و کرمانشاه را آغاز کرده و از هم اکنون اصفهان نیز به این شهرها پیوسته است.

رانندگان و مسافران اصفهانی و نیز گردشگران در این شهر، می توانند برای استفاده از خدمات ماکسیم، با دانلود اپلیکیشن مختص به خود به ماکسیم بپیوندند. منتظر حضور ماکسیم در شهر خود باشید.

logo-samandehi