​اتصال پرداخت‌های رانندگان ماکسیم به سرویس خودکار بانکی

​اتصال پرداخت‌های رانندگان ماکسیم به سرویس خودکار بانکی

1396.12.22
رانندگانپرداخت های ماکسیماپلیکیشن ماکسیمخدمات ماکسیم

ماکسیم در نظر دارد برای تسریع در پرداخت‌های بانکی خود به رانندگان، سرویس پرداخت خود را به سیستم خودکار بانکی متصل کند.

به گزارش روابط عمومی ماکسیم، با توجه به سیاست تسهیل در پرداخت‌های بانکی به رانندگان و نیز اتوماتیزاسیون کردن سرویس پرداخت، سرویس درخواست خودروی ماکسیم در نظر دارد شیوه پرداخت‌های خود به رانندگان را به سیستم خودکار بانکی وصل کند.

رانندگان همکار با سرویس ماکسیم، در اپلیکیشن خود، دارای یک حساب اعتباری شخصی بوده که مسافران می‌توانند هزینه سفر خود را به صورت آنلاین به آن حساب واریز کنند.

این جابه‌جایی هزینه، هم‌اکنون از سوی ماکسیم در یک بازه زمانی پنج روزه به حساب رانندگان منتقل می‌شود اما پس از این و با اتصال پرداخت‌های ماکسیم به سرویس خودکار بانکی، بعد از واریز مبلغ از سوی مسافران، رانندگان می‌توانند سریع‌تر از این زمان با ارسال درخواست در اپلیکیشن از حساب اعتباری خود برداشت کنند.

این سیستم پرداخت هم‌اکنون از سوی ماکسیم در حال آزمایش بوده و برای تکمیل آن نیازمند دریافت شماره شبای رانندگان خود است.

از رانندگان عزیز تقاضا می‌شود در وارد کردن شماره شبای خود در اپلیکیشن رانندگان، نهایت دقت را داشته باشند چرا که در صورت بروز خطای احتمالی در وارد کردن اطلاعات، مسئولیت آن بر عهده راننده است.

با توجه به بروز برخی مشکلات و نواقص فنی در پرداخت‌های ماکسیم به رانندگان خود، این سرویس جهت تسریع در پرداخت ها، از این پس از سیستم خودکار بانکی استفاده خواهد کرد.

لازم به ذکر است، آغاز به کار این سیستم به صورت کامل، متعاقباً به رانندگان ماکسیم از طریق کانال تلگرامی و وبلاگ ماکسیم اطلاع رسانی خواهد شد.

رانندگان عزیز برای آگاهی از آخرین اخبار ماکسیم می توانند به سایت رسمی ماکسیم به نشانی http://taximaxim.com/ir/fa/blog و یا کانال تلگرامی آن به نشانی https://t.me/maximdriver_iran مراجعه کنند.

logo-samandehi