معرفی دو سرویس جدید اپلیکیشن راننده و مسافر ماکسیم

ماکسیم سرویس‌های جدیدی همچون «تخفیف روز تولد کاربر» و «تخفیف کالا و خدمات» را در اپلیکیشن‌های مسافر و راننده، به خدمات خود اضافه کرده است.

به گزارش روابط عمومی ماکسیم، سامانه هوشمند ماکسیم گزینه‌های جدیدی را به اپلیکیشن‌های راننده و مسافر خود افزوده است که در آن تخفیف‌ها و خدماتی را با قیمت‌های پایین‌تر از بازار به مسافران و رانندگان خود ارائه می‌کند.

تخفیف کالا و خدمات

«تخفیف کالا و خدمات» سرویس جدیدی از سامانه هوشمند ماکسیم است که در آن این سامانه در هر کدام از بیش از 100 شهری که در آن فعال است برخی از کالاها و خدمات را با تخفیف به مسافران و رانندگان اپلیکیشن ماکسیم ارائه می‌کند.

لیست این کالاها و خدمات برای هر شهر متفاوت است و رانندگان و مسافران برای مشاهده آنها می‌توانند گزینه «تخفیف کالا و خدمات» را در اپلیکیشن خود مشاهده کنند.

لازم به ذکر است که در استفاده از این تخفیف‌ها به فعال بودن اپلیکیشن راننده یا مسافر نیاز است.

10% تخفیف روز تولد

یکی از گزینه‌های ثبت‌نام مسافران ماکسیم، درج تاریخ تولد آنها است. مسافران ماکسیم از این پس می‌توانند در روز تولد خود از 10% تخفیف برای انجام سفرهای خود استفاده کنند.

با انجام یک سفر در روز تولد خود، ماکسیم 10% از مبلغ سفارش را به حساب شما واریز می‌کند و شما می‌توانید از این مبلغ برای پرداخت هزینه سفرهای بعدی خود استفاده کنید.

logo-samandehi