«دارم میام» سامانه‌ی «ماکسیم»، قابلیت جدیدی به اپلیکیشن مسافر اضافه کرده است.

«دارم میام» سامانه‌ی «ماکسیم»، قابلیت جدیدی به اپلیکیشن مسافر اضافه کرده است.

1402.02.14

از این پس مسافران فقط با یک لمس ساده می‌توانند به راننده اعلام کنند که درحال رفتن به‌سمت خودرو هستند. گزینه‌ی جدید «دارم میام» به صفحه‌ی درخواست در اپلیکیشن «ماکسیم» افزوده شده است.

گاهی مواقع شرایطی پیش می‌آید که مسافر درخواست خودرو می‌کند؛ اما فرصت نمی‌کند به‌موقع در مبدأ حاضر شود و مدت‌زمان انتظار رایگان برای او به‌پایان می‌رسد. در این مواقع اطلاع‌رسانی به راننده ازطریق چت یا تماس با او خیلی راحت نیست.

در چنین شرایطی گاهی رانندگان چون مطمئن نیستند که مسافر برای انجام سفر مراجعه می‌کند یا خیر و همچنین نمی‌دانند اگر مسافر قصد انجام سفر را دارد، چه مدتی باید منتظر او بمانند، درخواست را لغو می‌کنند.

اضافه‌شدن این گزینه‌ی جدید باعث می‌شود که راننده در اپلیکیشن ویژه‌ی اجرای درخواست‌ها یا همان «Taxsee Driver»، یک اعلان مبنی‌بر این‌که مسافر به‌زودی خواهد آمد، دریافت کند.

قابلیت جدید «دارم میام»، طرفداران زیادی در بین کاربران پیدا کرده است. کارشناسان سامانه‌ی «ماکسیم» با انجام تجزیه و تحلیل در روزهای نخست فعال‌شدن این قابلیت، دریافتند از لحظه‌ای که گزینه‌ی «دارم میام» در اپلیکیشن فعال شده است، مسافران در حدود ۱۰٪ از مجموع درخواست‌های اجراشده، از این گزینه‌ استفاده کرده‌اند.

سامانه‌ی «ماکسیم» همواره تلاش می‌کند تا با افزودن قابلیت‌های جدید به اپلیکیشن، پاسخ‌گوی نیازهای کاربران باشد و نحوه‌ی تعامل با آن‌ها را بهبود بخشد تا به هدف اصلی خود که کمک به شهروندان برای رسیدن به کارها و مقاصدشان است، دست یابد!

logo-samandehi