جزئیات سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی

جزئیات سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی

1398.09.12
سهمیه بنزین تاکسی های آنلاینسهمیه بندی بنزینبنزیناطلاعیه

به گزارش روابط عمومی ماکسیم، سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی به‌صورت هفتگی و براساس پیمایش رانندگان طبق مابه‌التفاوت نرخ بنزین آزاد و نرخ پایه، به کارت بانکی آنها واریز می‌شود. جزئیات طرح تخصیص سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی به شرح زیر است:

لازمه تخصیص سهمیه به هر راننده، پیمایش حداقل 47 کیلومتر در یک هفته در مجموع تاکسی‌های اینترنتی است. گفتنی است که این مسافت از زمان قبول سفر تا پایان آن محاسبه می‌شود.

با توجه به اینکه سهمیه به رانندگان تعلق می‌گیرد نه به خودرو، لازم است که حساب بانکی با نام و نام‌ خانوادگی راننده و اطلاعات کارت ملی وی مطابقت داشته باشد.

سهمیه درنظرگرفته‌شده برای خودروهای تک‌سوز فعال در مجموع تاکسی‌های اینترنتی، به ازای هر صد کیلومتر ۷ لیتر است. بدین ترتیب سقف سهمیه تخصیص‌یافته به هر راننده تاکسی اینترنتی۷۰ لیتر در هفته برای خودروهای تک‌سوز و ۴۲ لیتر در هفته برای خودروهای دوگانه‌سوز است. هزینه‌ واریزی تنها برای خرید بنزین و در جایگاه‌های سوخت قابل استفاده است.

گفتنی است که شرکت‌های تاکسی اینترنتی، از جمله سامانه هوشمند خدمات حمل‌ونقل ماکسیم، هر هفته فهرست کاربران راننده‌‌ فعال خود را جهت مشخص ‌شدن اسامی افراد واجدشرایط دریافت سهمیه‌ بنزین در اختیار وزارت کشور قرار می‌دهند. وزارت کشور نیز مجموع پیمایش رانندگان در همه شرکت‌های تاکسی اینترنتی را محاسبه می‌کند و مشخصات ثبتی آنها را با بانک اطلاعاتی ثبت احوال مطابقت می‌دهد؛ سپس فهرست نهایی کاربران واجدشرایط اختصاص سهمیه‌ آن هفته به وزارت نفت اعلام می‌شود.

logo-samandehi