​ماکسیم، سرویسی با میلیون ها دانلود در جهان

​ماکسیم، سرویسی با میلیون ها دانلود در جهان

19.02.2018
خدمات ماکسیماپلیکیشن ماکسیمتاریخچه ماکسیم

تعداد دانلود اپلیکیشن ماکسیم در گوگل پلی از مرز 5 میلیون گذشت.

با گذشتن تعداد دانلود اپلیکیشن اندروید ماکسیم از مرز 5 میلیون، گوگل پلی به عنوان محبوب ترین سیستم عامل دانلود اپلیکیشن ماکسیم شناخته شد. این اپلیکیشن از سال 2014 به برنامه هایی با دانلود میلیونی پیوست و این رقم هرسال در حال افزایش است.

بر همین اساس اپلیکیشن اَندروید ماکسیم در ارزیابی توسط کاربران نمره 4.6 را از آن خود کرده است که این عدد، بالاترین رقم در میان اپلیکیشن های بزرگترین سرویس های خدمات تاکسی آنلاین در جهان محسوب می شود. در همین زمینه سیستم های عامل iOS و ویندوز فون نیز با میلیون ها دانلود به ترتیب در رتبه دوم و سوم قرار دارند.

آمارها نشان می دهد میزان استفاده از سرویس خودروی آنلاین از سوی مردم به خصوص در شهرهای بزرگ روز به روز در حال افزایش است. ماکسیم علاوه بر استفاده از روش درخواست خودروی آنلاین تمایل دارد از دیگر روش های درخواست خودرو از جمله تماس تلفنی نیز استفاده کند. همراهی پشتیبانی آفلاین در کنار خدمات آنلاین سبب می شود که مشتریان ماکسیم بتوانند در استفاده از خدمات این شرکت راه های متنوعی را پیش روی خود داشته باشند.

به زودی ایرانی ها نیز می توانند علاوه بر خدمات این سرویس در بخش آنلاین از سرویس های آفلاین ماکسیم نیز استفاده کنند. در آینده نزدیک مرکز تماس ماکسیم برای دریافت تماس تلفنی راه اندازی خواهد شد.

حمید بذرگر، مدیر عامل ماکسیم در ایران با اشاره به اینکه راه اندازی اپلیکیشن اختصاصی سفارش خودروی آنلاین "ماکسیم" در سال 2007 و در کنار گسترش اینترنت GPRS تلفن همراه منتشر شد، اظهار داشت:«این اپلیکیشن یکی از اولین برنامه های کاربردی موبایل در روسیه بود. این برنامه در دوره ای منتشر شد که هیچ بازاری در این زمینه وجود نداشت و محبوبیت برنامه هایی از این نوع به دلیل سرعت پایین اینترنت و عدم گسترش خدمات آنلاین بر پایه موبایل، پایین بود.»

وی در ادامه خاطرنشان می شود: «در ابتدای سال 2010، دومین نسخه از اپلیکیشن ماکسیم رونمایی شد. در این دوره بود که سیستم های عامل تلفن های همراه پیشرفت کرده و گوشی های هوشمند و استفاده از اینترنت بر بستر تلفن همراه گسترش سریعی داشت. در سال 2012 اپلیکیشن سفارش خودروی آنلاین "ماکسیم" برای سیستم های عامل اَندروید و iOS منتشر شد و سرانجام در اوایل سال 2013 بود که نسخه ویندوز فون این اپلیکیشن نیز در دسترس قرار گرفت.»

وی در پایان افزود: «از سال 2013 تا امروز، ماکسیم به طور مداوم اپلیکیشن خود را در بستر اَندروید، iOS و ویندوز فون ارتقاء و بهبود داده است. از نظر توسعه دهندگان ماکسیم، رشد محبوبیت این برنامه در میان کاربران و رتبه بندی بالای آنها یکی از شاخص های موفقیت برای ما به حساب می آید.»

logo-samandehi